news-background
news-background

جی.کی رولینگ اعلام کرد "Fantastic Beasts" پنج فیلم خواهد بود

 

هری پاتر و دنیای جاویی اش برای سینما و کمپانی برادران وارنر روزهای خوبی را به ارمغان آورده بود ، از هفت جلد کتاب هری پاتر هشت فیلم ساخته شد. اکنون بر اساس گفته خالق این داستان ها جی.کی رولینگ فیلم "Fantastic Beasts" در پنج قسمت ساخته خواهد شد. این درحالی هست که داستان اصلی سه قسمت میباشد .

دانلود / مشاهده تریلر های این فیلم یا کیفیت HD

جی.کی رولینگ در لندن به همراه تعدادی از بازیگران و کارگردان فیلم در یک مصاحبه اینترنتی حضور داشت. او تایید کرد که داستان تمامی پنج قسمت را میداند و در آینده فیلم نامه ای برای آن ها خواهد نوشت. همچنین پوستری از این فیلم توسط iMax منتشر شد که در زیر مشاهده میکنید

"Fantastic Beasts and where to Find Them" یک فیلم فانتزی و دارم به کارگردانی دیوید یتس و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی جی.کی.رولینگ است که در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. این فیلم که اولین تجربه‌ی فیلمنامه‌نویسی خانم رولینگ و نشأت گرفته از کتاب او با همین نام است، به عنوان مشتق/پیش‌درآمدی بر مجموعه فیلم‌های هری پاتر بوده و اولین قسمت است. رولینگ همچنین در کنار دیوید هیمن، استیو کلاوز و لایونل ویگرام، تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. بازیگران فیلم شامل ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، کارمن اجوجو، فیث وود-بلگارو، جان ویت و ران پرلمن است. تصویربرداری فیلم در تاریخ ۱۷ آگوست ۲۰۱۵ در استودیو لیوزدن وارنر برادرز آغاز شد.جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ به صورت سه‌بعدی و آی‌مکس اکران جهانی خواهد شد.

در سال ۱۹۲۶، نیوت اسکمَندِر (ادی ردمین) پس از تکمیل سفرهای تحقیقاتی‌اش برای نگارش کتاب جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها، برای توقفی کوتاه وارد نیویورک می‌شود. اما بر اثر اشتباه ناخواسته‌ی یک بی‌جادو (اصطلاح آمریکایی برای مشنگ‌ها یا افرادی که جاوگر نیستند) به نام جیکوب کوالسکی (دن فوگلر)، تعدادی از موجوداتی که درون چمدان گسترش‌یافته‌ی نیوت هستند در شهر آزاد می‌شوند و روابط جامعه‌ی جادوگری و غیرجادوگری را دچار بحران می‌کند که خود پیش از این به علت فعالیت‌های گروه متعصب و تندروی «انجمن بشردوستانه‌ی سیلم جدید» - که به دنبال احیای دوباره‌ی محاکمات سیلم هستند - پر از تنش بود. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید