news-background
news-background

آیا متن جدید ترانه All Too Well علت جدایی جیک جیلنهال از تیلور سوییفت را فاش می‌کند؟

 

«تیلور سوییفت» هیچ‌گاه ادعا نکرده که ترانه «بیش از حد خوب» (All Too Well) در مورد دوست پسر سابقش «جیک جیلنهال» است، اما تمامی نشانه‌ها از این موضوع حکایت می‌کنند.

متن این ترانه جدید که نسخه ۱۰ دقیقه‌ای آن در آلبوم ضبط مجدد «رد» (Red) سوییفت منتشر شده به نظر فاش می‌کند که جیلنهال پس از تنها سه ماه تصمیم به جدایی از خواننده گرفته است. جیلنهال و سوییفت از اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۰ با یکدیگر قرار می‌گذاشتند و خواننده در ابتدای سال ۲۰۱۱ این ترانه را نوشت وقتی که برای برگزاری تور «حالا حرف بزن» (Speak Now) تمرین می‌کرد.

در بخش تازه منتشر شده این ترانه سوییفت از «جهنمی» می‌گوید که پس از جدایی تجربه کرده و دلیل جیلنهال را برای قطع این رابطه شرح می‌دهد. به نظر می‌رسد که اختلاف سنی ۹ ساله میان این دو سبب پایان رابطه شده باشد. در آن زمان سوییفت ۲۰ ساله بود و جیلنهال ۲۹ سال داشت. سوییفت در بخشی از ترانه می‌خواند: «یک بازیگر زن می‌پرسد چه شده، تو، تو اتفاقی هستی که افتاده.»

«ژان کادیو» دوست دختر فعلی جیلنهال ۱۵ سال از بازیگر کوچک‌تر است.

سوییفت در بخشی دیگر از ترانه می‌خواند: «شالم را در خانه خواهرت جا گذاشتم، و تو هنوز آن را در کشوی خودت نگه داشته‌ای.» هواداران گمانه‌زنی می‌کنند که در اینجا سوییفت به «مگی جیلنهال» خواهر جیک ارجاع می‌دهد. خواهر جیک که امسال با فیلم «دختر گمشده» (The Lost Daughter) مدعی اسکار است، در سال ۲۰۱۷ در مورد شایعه این شال گمشده به «اندی کوئن» گفته بود: «هیچ‌وقت نفهمیدم چرا همه از من در مورد این شال می‌پرسند؟ ماجرایش چیست؟ هیچ چیزی در مورد این شال نمی‌دانم. کاملاً محتمل است. قبلاً به این سؤال جواب داده‌ام.»

سوییفت ۳۱ ساله که شنبه ۱۳ نوامبر در برنامه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) حاضر خواهد شد در مصاحبه با «جیمی فالن» به این پرسش پاسخ داده است که دو ترانه‌ای که برای اجرا انتخاب کرده چیست: «خیلی دوست دارم بگویم... کدام دو آهنگ است... اگر دو آهنگ نباشد و در عوض یک آهنگ طولانی به درازای سه آهنگ باشد چطور؟» فالن پاسخ می‌دهد: «فکر می‌کنم دقیقاً می‌دانم منظورت چیست. فهمیدم! «بیش از حد خوب» دانستم که منظورت چیست.»

«جاناتان میجورز» مجری این قسمت از «اس‌ان‌ال» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید