news-background
news-background

«جینا کارانو» ستاره حامی ترامپ Mandalorian: به بی‌احترامی‌های توییتر توجهی نمی‌کنم

کارانو در مورد فیلمبرداری فصل دوم «مندلوری» می‌گوید: «جادویی به نظر می‌رسید. انرژی نورانی اتاق را می‌شد حس کرد.»

«جینا کارانو» یکی از بازیگران خوشبخت «مندلوری» (The Mandalorian) بود که وقتی «لوک اسکای‌وارکر» در لحظات پایانی اپیزود آخر فصل دوم سریال ظاهر شد و فضای مجازی را روی هوا برد، در آن صحنه حاضر بود. او به تازگی در مصاحبه‌ای با صفحه‌ی یوتیوب Drunk 3PO، از تجربه‌ی بازی در آن صحنه می‌گوید: «جادویی به نظر می‌رسید. انرژی نورانی اتاق را می‌شد حس کرد. یک ویژگی استثنایی داشت. هر کسی که آن‌جا بود احساسش کرد.»

کارانو می‌گوید نمی‌دانسته که «مارک همیل» قرار است در محل فیلمبرداری حاضر شود چرا که بازی او در فیلمنامه ذکر نشده بود. تنها در روز فیلمبرداری شایعه‌ی بازی همیل در فصل دوم به گوش بازیگران رسیده است.

کارانو می‌گوید: «در تریلر گریم بود که این شایعه را شنیدم... زیرا آن‌ها در فیلمنامه ذکر نکرده بودند... و بعد می‌دانید، همه‌ی کسانی که در «مندلوری» همکاری کرده بودند هوادار متعصب «جنگ ستارگان» بودند. لباس‌هایش را پوشیده بودند و واکنش‌شان این بود: «صبر کن ببینم.» این بود که شایعه پخش شد.»

کارانو در ادامه می‌گوید «مندلوری» یکی از مخفیانه‌ترین پروژه‌هایی بوده است که در تولیدشان مشارکت کرده. «مارک همیل» پس از پخش این اپیزود از سازندگانی که موفق شده بودند بازی او را ماه‌ها مخفی نگه دارند ستایش کرد. کارانو می‌گوید: «کار به جایی رسیده بود که باید بین استودیوها شنل می‌پوشیدیم. از آن شنل‌های سیاه و بزرگ برای مخفی ماندن از چشم کسی که احتمالاً روی پشت بام در حال عکس گرفتن بود... تنها فیلمنامه‌ی صحنه‌ای که باید بازی می‌کردی را به تو می‌دادند. و اسمی را در سراسر آن چاپ می‌کردند تا اگر به بیرون درز کند...»

در ابتدای مصاحبه، کارانو از شبکه‌ی اجتماعی توییتر و اینکه به کاربرانش بی‌توجهی می‌کند می‌گوید. در حین پخش فصل دوم «مندلوری»، بسیاری از هواداران «جنگ ستارگان» در شبکه‌های اجتماعی از دیزنی درخواست کردند که کارانو را به دلیل انتشار توییت‌های جنجالی‌اش و حمایت از ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخراج کند. کارانو پیش‌تر نیز به تراجنسیت‌هراسی متهم شده بود.

هرچند کارانو مستقیماً از کمپین «کارانو را اخراج کنید» نامی نمی‌برد، اما می‌گوید: «من جایی نمی‌روم اما اگر حضورم شما را ناراحت می‌کند، بسیار خوب، اما از طرفی بسیاری از افراد از حضور من در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی نارحت نیستند. بنابراین بیشتر بر روی این افراد تمرکز می‌کنم. مردم را خشمگین می‌سازم. علتش را دقیقاً نمی‌دانم.»

بازگشت کارانو به فصل سوم «مندلوری» هنوز به تأیید نرسیده است. شایعه‌ی نقش پررنگ‌تر او در اسپین‌آف «رنجرهای جمهوری جدید» (Rangers of the New Republic) به گوش می‌رسد. فصل سوم «مندلوری» ممکن است تا سال ۲۰۲۲ آماده‌ی پخش نشود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید