news-background
news-background

«جینا کارانو» بازیگر اخراجی سریال Mandalorian سکوتش را شکست و فیلم جدیدش را معرفی کرد: «نمی‌توانند ما را تحریم کنند»

کارانو با همکاری «دیلی وایر» در حال توسعه‌ی یک فیلم جدید است.

 

«جینا کارانو» با انتشار بیانیه‌ای به اخراج از دنیای «جنگ ستارگان» توسط دیزنی و لوکاس‌فیلم واکنش نشان داد و اعلام کرد که با همکاری وبسایت محافظه‌کار «دیلی وایر» در حال تولید یک فیلم جدید است. لوکاس‌فیلم چهارشنبه ۱۰ فوریه اعلام کرده بود که تمایلی به ادامه همکاری با کارانو در سریال «مندلوری» (The Mandalorian) ندارد. کارانو در دو فصل اول این سریال نقش «کارا دیون» را بازی کرده بود.

کارانو می‌‌گوید: «دیلی وایر به تحقق یکی از رؤیاهایم کمک می‌کند و فیلم من را توسعه و به تولید می‌رساند. درخواستی داشتم و دعاهایم اجابت شد. می‌خواهم پیام امید مستقیمی ارسال کنم به همه‌ی افرادی که با ترس از تحریم شدن توسط جماعت تمامیت‌خواه زندگی می‌کنند. شروع کرده‌ام به استفاده از جایگاهم که حالا آزادتر از همیشه شده و امیدوارم که الهام‌بخش سایرین باشد که همین کار را انجام دهند. آن‌ها نمی‌توانند ما را تحریم کنند اگر به آن‌ها اجازه ندهیم.»

کارانو در فیلم جدیدش علاوه بر تهیه‌کنندگی نقش‌آفرینی نیز خواهد کرد. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما «دیلی وایر» با «دالاس سانیر» تهیه‌کننده‌ی «تاماهاوک استخوانی» (Bone Tomahawk) همکاری می‌کند.

«بن شپیرو» هم‌بنیان‌گذار «دیلی وایر» می‌گوید: «بسیار خوشحالیم که با جینا کارانو همکاری می‌کنیم، یک استعداد بی‌مانند که به دلیلی توهین به چپ‌گرایان هالیوود توسط دیزنی و لوکاس‌فیلم اخراج شد. «دیلی وایر» به همین دلایل بنا نهاده شده: فراهم ساختن زمینه‌ای ثانویه نه فقط برای مشتریان، بلکه برای هنرمندانی که حاضر به تعظیم در برابر آن جماعت نیستند.»

در استوری بازنشر شده‌ی کارانو آمده بود: «یهودیان در خیابان‌ها لگدمال شدند، نه توسط سربازان نازی بلکه توسط همسایگان‌شان… حتی توسط کودکان. از آن‌جا که تاریخ تحریف شده، اغلب مردم امروز متوجه نیستند که برای رسیدن به نقطه‌ای که سربازان نازی بتوانند به راحتی هزاران یهودی را جمع کنند، ابتدا دولت باید کاری کند که همسایگان‌شان از آن‌ها بیزار شوند چون یهودی‌اند. این نگاه چه تفاوتی با بیزاری از یک فرد به دلیل عقاید سیاسی‌اش دارد؟»

کارانو ماه‌هاست که با انتشار توییت‌های جنجالی‌اش هواداران «جنگ ستارگان» را برآشفته کرده. او ادعای تقلب در انتخابات را ترویج کرد، هویت افراد تراجنسیتی را به سخره گرفت و پوشیدن ماسک را زیر سؤال برد. تابستان گذشته نیز در برابر جنبش «جان سیاهان مهم است» و خشونت پلیس علیه افراد سیاه‌پوست سکوت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۲۴

درود بر تو ای زن

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۳۴

چقدر از قیافه نژاد پرستا، نژاد پرستی میباره!! حالا کاری نداریم به یهودیا توهین کرده بالاخره آزادی بیان هست دوس داره به هرکی میخواد توهین کنه ولی چون ماسک زدنو زیر سوال برده و به نظر میرسه به جنبش black lives matter هم اهمیتی نداده و افراد ترنس هم مسخره کرده متاسفانه آینده بازیگری خودش رو از بین برده!!! آخه کی میتونه طرفدار همچین آدمی باشه

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۰۷

ایشون نه به یهودی ها توهین کرده نه کوچکترین حف نژادپرستانه ای زده. وقتی میگیم قدرت رسانه های الکی woke بالا رفته منظورمون همینه. ببین چقدر cancel culture قوی شده که شما پذیرفتی اگر کسی از جنبش BLM حمایت نکنه پس حتما نژاد پرسته و حتی نمیدونید که متنی که در مورد یهودیان نوشته اصلا توهین نیست. ایشون نظرات شخصی خودش رو گفت هیچ توهینی هم نکرد. گفت در انتخابات تقلب شده ماسک تاثیری نداره طبق گفته ی بعضی از دکتر ها و اگه قراره برای دیدگاه های سیاسی متفاوت با همدیگه بد باشیم درواقع همون کاری رو داریم میکنیم که زمان نازی ها با یهودیان انجام میشد. حالا اگر قراره کسی رو برای حرف هاش از کار بیکار کنیم زندگیشو نابود کنیم که دیگه قشنگ برمیگردیم به دوران استالین و هیتلر. درواقع مقایسه این بازیگر بسیار به جا بود و حقیقت داره. وضعیت کنونی امریکا مثل ایران حتی مباحث اخلاقی و باور های هر شخص رو هم به سیاست پیوند زده و فقط کافیه نظر متفاوتی بدید تا باهتون مقابله بکنن

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶

جواب سوالت : آدمای حسابی، کسانی که سلول‌های خاکستری مغزشون از تعداد انگشتاشون بیشتره، و فراتراز نوک دماغشون رو میبینن طرفدار چین آدمی هستن. ?

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۵۳

بنظر میاد شما هم تحت تاثیر حرفا و اعمال جماعت fake woke قرار گرفتید =]]

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۵۸

مگه اصلا حرفش بد بوده؟ اینا واقعا معنی آزادی بیان رو عوض کردن! هرکی انتقاد کنه یکی بسوزه باید منتقد خفه بشه؟ چرا واقعا هیچ جای دنیا آدمها باهم زندگی نمیکنن! هر بحثی میشه میخوایم از قدرتمون استفاده یا سو استفاده کنیم. تا کم میاریم بهمت میزنیم. یا بدتر اینکه معنای حرف مقابل رو بد جلوه بدیم. باشه اگر بازیگر مطرح و حساس و اصلی این حرف رو زده بود جرات داشتین حذفش کنین؟

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۰۴

دیگه از بین شپیرو یهودی تر وجود نداره . این ادم انقدر به اعتقادات سنتی پایبنده که حتی دوست صمیمیشو به عروسی اش دعوت نکرد چون همجنسگراست :)) با اینکه با بسیاری از حرف های ben shapiro مخالفم ولی در مورد مسایل اخلاقی و مبارزه با مخالفان ازادی بیان باهاش اشتراک نظر دارم و از خوندن این خبر خوشحال شدم. امیدوارم این بازیگر اولین کسی نباشه که در مقابل cancel culture مقاومت میکنه و افراد دیگری هم بتونن صداشونو برسونن و هالیوود از دست این جماعت woke که دارن نابودش میکنن نجات پیدا کنه .cancel culture یعنی یه اقلیتی که صداشونو بلند میکنن به معنای واقعی واق واق میکنن و به جای تطبیق با جامعه انتظار دارن جامعه با قوانین و اخلاقیات مد نظر اونا جلو بره.

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۴۳

بنظرم شما نیاز داری حتمن بری تعاریف آزادی بیان رو حتمن یه دور دیگه مطالعه کنی! متاسفانه من این تصور اشتباه از آزادی بیان و داشتن عقاید متفاوت رو تو مدافعین ترامپ چند وقته زیاد میبینم. تشبیه وضعیت کودکان مهاجرین به کودکان یهودی جنگ جهانی دوم با تشبیه یسری وحشی که از دیوار کنگره بالا میرن یا کسایی که حقوق گرایش‌های مختلف جنسی رو به تمسخر میگیرن و یهودی‌هایی که تو اردوگاه‌های نازی‌ها کشته شدن، دوتا بحث کاملن نامرتبطه که اگر شما تفاوت عمیقی که دارن که متوجه نمیشین، توضیح دادن من هم احمقانه‌س!!!

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۲۲

همین اقداماتی که علیه اش صورت گرفت نشون میده که اتفاقا چقدر تشبیه خودش به یهودیان و تشبیه دموکرات ها به سربازان نازی تشبیه به جا و درستی بوده. Pedro Pascal هم که یکی از بازیگر های مورد علاقه ی منه دو سال پیش شرایط کودکان مهاجر امریکا رو با کودکان یهودی درالمان مقایسه کرد ولی کسی چیزی نگفت چون از دموکراتای سرسخته :)))) در مورد بن شپیرو هم نمیتونم بین دعوت نکردن دوست همجنسگراش به عروسی و لقب دیوانه ای که شما بهش دادید ارتباطی پیدا کنم .این نه توهین بوده نه چیزی صرفا طبق باور های مذهبی اش عمل کرده و تمام حرف ما هم همینه. که شما میتونین نظرات سیاسی و باور های متفاوتی داشته باشین و با همدیگه گفتمان کنیم disagreement شکل میگیره . مشکل اینجاست که CANCEL CULTURE باورش بر اینه که چون شما با من مخالفی پس باید زندگیتو نابود کنم که دیگه صدات به کسی نرسه و حق اظهار نظر رو ازت میگیرم.

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۲۳

شما در جریان هستی که بخاطر توهین به یهودی ها اخراج نشده، بخاطر تشبیه مسخره خودش و گروهشون به یهودی‌های آلمان و دولت و جامعه امریکا به آلمان نازی اخراج شده؟ درضمن الان مثلن اومدی اینو با اینکه شپیرو ازش دفاع کرده توجیه کردی؟ خود شپیرو که روانی‌ایه بدتر از ایشون! خودتم مثال زدی دیگه، دوستشو چون همجنسگرا بوده عروسیش دعوت نکرده!!!!

نمایش اسپویل