news-background
news-background

«جیم پارسونز» ستاره The Big Bang Theory فاش کرد: به ویروس کرونا مبتلا شده بودم

«جیم پارسونز» بازیگر سریال «تئوری بیگ بنگ» (دانلود سریال The Big Bang Theory با لینک مستقیم) فاش کرد که به کووید-۱۹ مبتلا بوده است. او در مصاحبه با «جیمی فالن» می‌گوید در اوایل پاندمی به ویروس مبتلا شده و توضیح می‌دهد که ابتدا تصور می‌کرده یک سرما خوردگی معمولی است اما سپس حس بویایی و چشایی خود را از دست داده. تماشای انلاین فیلم خارجی.

پارسونز می‌گوید: «من و تام در اوایل [پاندمی] به آن مبتلا شدیم، شاید اواسط ماه مارس بود. نمی‌دانستیم که ویروس است. فکر می‌کردیم سرماخورده‌ایم. اما بعد حس بویایی و چشایی خودمان را از دست دادیم. درک نمی‌کردم که چگونه ممکن است حس بویایی و چشایی به کلی از بین برود. اما وقتی وقتی در قرنطینه باشی و هیچ کاری جز خوردن نباشد. خدای من ظالمانه بود.»

او به فالن می‌گوید در حین قرنطینه دیگر فعالیت‌های هنری را هم امتحان کرده است: «دیگر فعالیت‌های هنری را هم امتحان کردم زیرا طبیعتاً بازیگری ممکن نبود و مدتی کلاس نقاشی رفتم. مدتی کلاس نویسندگی رفتم.»

پارسونز بیشتر با نقش «شلدون کوپر» در سریال کمدی «تئوری بیگ بنگ» شبکه‌ی سی‌بی‌اس شناخته می‌شود. این سریال سال گذشته با فصل دوازدهم به پایان رسید اما از زمان شروع پاندمی بسیاری از هواداران تمایل داشتند بدانند شلدون بیش از حد حساس به جرم چه واکنشی به ویروس کرونا ممکن بود نشان دهد. پارسونز معتقد است که شلدون به خوبی از پس مدیریت ویروس بر می‌آید چرا که از مدت‌ها قبل آمادگی‌اش را داشته. پارسونز می‌گوید: «برای این کار ساخته شده بود. این لحظه‌ای است که انتظارش را می‌کشید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید