news-background
news-background

«جیمز گری»: Armageddon Time شبیه فیلم‌های فلینی و تروفو است

«جیمز گری» فاش کرده است که برای پروژه‌ی بعدی‌اش «عصر آرماگدون» (دانلود فیلم Armageddon Time با لینک مستقیم) تحت تأثیر فیلم‌های کلاسیک بوده است. کارگردان «به‌سوی ستارگان» (دانلود فیلم Ad Astra با لینک مستقیم) و «شهر گمشده زد» (دانلود فیلم Lost City of Z با لینک مستقیم) مراحل ابتدایی توسعه‌ی فیلم بعدی خود را پشت سر می‌گذارد. در ماه ژوئن گزارش شد که گری بازیگرانی چون «رابرت دنیرو»، «آن هاتاوی»، «اسکار آیزک» و «کیت بلانشت» را برای «عصر آرماگدون» انتخاب کرده. این فیلم داستانی در مورد تجارب شخصی گری در محله‌ی کوئینز نیویورک در دهه‌ی ۱۹۸۰ روایت می‌کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

گری در مصاحبه با «رودریگو تیشیرا» از طریق اینستاگرام فاش کرده است که لحن «عصر آرماگدون» برخلاف عنوان فیلم گرم‌تر است و به فیلم‌های «فدریکو فلینی» و «فرانسوا تروفو» شباهت دارد. در این گفتگو، گری در پاسخ به این پرسش که آیا «عصر آرماگدون» نسخه‌ی گری از «آمارکورد» (دانلود فیلم Amarcord با لینک مستقیم) فلینی است یا نه می‌گوید: «قطعاً یکی از فیلم‌های محبوب من است. نمی‌توانم چنین ادعایی کنم، زیرا ناگهان خود را هم‌ردیف فلینی قرار می‌دهم، در صورتی که هرگز مایل نیستم. اما قطعاً «آمارکورد» و «۴۰۰ ضربه» (دانلود فیلم The 400 Blows با لینک مستقیم)، فیلم‌هایی هستند که به آن‌ها کمی اندیشیده‌ام وقتی که روی فیلم کار می‌کردم، و فضای فیلم مانند این آثار است – فیلمی بسیار روشن، گرم، و انسانی...»

گری اظهارات قبلی خود در مورد داستان «عصر آرماگدون» را بسط می‌دهد و از تجارب شخصی خود می‌گوید: «یک نوع مموار ساده است در مورد زمانی که در پاییز سال ۱۹۸۰ دوازده ساله بودم و در مورد بهترین دوستم و رابطه‌ام با او و وقتی که از مدرسه‌ی عمومی به مدرسه‌ی خصوصی رفتم. و اینکه چگونه رابطه‌ام با او در این انتقال از بین رفت. بنابراین داستانی خانوادگی است، اما به طریقی، داستانی عاشقانه است میان من و دوست خوبم که پس از تغییر مدرسه هرگز او را ندیدم. هدف این است که فیلمی بسازیم در مورد اینکه چگونه طبقه‌ی اجتماعی و تبعیض نژادی میان ما جدایی انداخته، زیرا دوست من سیاه‌پوست بود.»

گری اضافه می‌کند: «این فیلمی است که می‌خواهم بسازم، اگر بخواهید آن را با چیزی مقایسه کنید، باید بگویم که بسیار به «دو عاشق» (دانلود Two Lovers با لینک مستقیم) شباهت دارد. یک فیلم بسیار شخصی و بسیار گرم – تا جایی که بتوانم گرم، و تا جایی که بتوانم طنز و تا جایی که بتوانم عاشقانه.»

گری فیلمنامه‌ی «عصر آرماگدون» را خود به نگارش درمی‌آورد. انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه در نیویورک انجام شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹

مرسی اعتماد به سقف. LOL

نمایش اسپویل