news-background
news-background

«جیمز گان»: این ادعا که هر کسی می‌توانست نقش Iron Man را بازی کند مزخرف است

در طول آخر هفته گذشته، «تایمز» مقاله‌ای در مورد کارنامه «مت دیمون» منتشر کرد و نوشت چگونه مفهوم فیلمی با بازیگر نقش اول مرد که بر گیشه حکمفرمایی کند مرده است. دیمون بازیگر نسبتاً محبوبی بود تا اینکه در مصاحبه با «ساندی تایمز» فاش کرد که تا چند ماه قبل از واژه رکیک مرسوم برای افراد هم‌جنس‌گرا استفاده می‌کرده و پس از اعتراض دخترش رفتارش را اصلاح کرده است. اما در بخش دیگری از این مقاله ادعای دیگری وجود داشت که سبب شد «جیمز گان» کارگردان ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) آشکارا آن را «مزخرف» بخواند.

«تایمز» در مورد «مت دیمون» می‌نویسد: «نقش «مرد آهنی» (Iron Man) را تقریباً هر کسی با کمی بذله‌گویی می‌توانست بازی کند؛ این شخصیت برای مخاطبین مهم‌تر از بازیگر آن است.» البته دیری نگذشت که هواداران «دنیای سینمایی مارول» (MCU) به این ادعا تاختند و از «رابرت داونی جونیور» حمایت کردند

یکی از این هواداران کسی نبود جز «جیمز گان» که «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) را برای مارول و دیزنی کارگردانی کرده است. گان در واکنش به آن ادعا در صفحه توییترش می‌نویسد: «تست‌های بازیگری را دیده‌ام. این ادعا مزخرف است.»

«رابرت داونی جونیور» نه تنها با فیلم «مرد آهنی» در سال ۲۰۰۸ آغازگر «دنیای سینمایی مارول» بود، بلکه این نقش را تا بیش از یک دهه بعد ادامه داد و در چندین فیلم ظاهر شد. داونی جونیور آخرین بار در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) در نقش «مرد آهنی» یا «تونی استارک» دیده شده است.

پروژه بعدی مارول و دیزنی سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر...» (What If…) است که ۱۱ آگست از دیزنی+ پخش خواهد شد. فیلم «جوخه انتحار» گان نیز ۶ آگست به اکران سینماهای آمریکا و سراسر دنیا درخواهد آمد و همزمان از اچ‌بی‌او مکس  پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید