news-background
news-background

«جیمز گان» بازی ویدیویی محبوبش را معرفی کرد؛ شوخی «تایکا وایتیتی» با کناره‌گیری از فیلمسازی و رو آوردن به دوزندگی

«جیمز گان» کارگردان ریبوت «جوخه‌ی انتحار» (دانلود فیلم The Suicide Squad با لینک مستقیم) این روزها در خانه سرگرم تدوین این عنوان ابرقهرمانی برای دی‌سی و برادران وارنر است اما گاهی هم در صفحه‌ی توئیترش به پرسش‌های هواداران پاسخ می‌دهد. بیشتر سؤالات پیرامون این مسئله بودند که کارگردان در روزهای قرنطینه وقتش را چگونه می‌گذراند اما یکی از هواداران در مورد بازی‌های ویدیویی محبوب کارگردان پرسید و با پاسخی غافلگیر‌کننده مواجه شد. به نظر می‌رسد که گان یکی از دوست‌داران بازی «جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیم» (Star Wars: Knights of the Old Republic) است. این عنوان نه تنها اغلب بهترین بازی «جنگ ستارگان»، بلکه یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ نامیده می‌شود.

این بازی در سال ۲۰۰۳ به صورت انحصاری برای کنسول اکس‌باکس عرضه شد و داستانی در ۴۰۰۰ سال پیش از وقایع سه‌گانه‌ی ابتدایی سینمایی روایت می‌کرد. «بایوور» این بازی نقش‌آفرینی را توسعه داد و «لوکاس‌آرتس» آن را پخش کرد. این بازی در سال‌های بعد برای ویندوز، اندروید و آی‌اواس هم عرضه شد.

موفقیت «شوالیه‌های جمهوری قدیم» موجب ساخته شدن دنباله‌های «شوالیه‌های جمهوری قدیم ۲ – لردهای سیث» (Knights of the Old Republic II: The Sith Lords) و «جنگ ستارگان: جمهوری قدیم» (Star Wars: The Old Republic) شد اما از هیچ‌یک از آن‌ها به اندازه‌ی نسخه‌ی قبل استقبال نشد. این مجموعه بازی‌ها عملاً در دنیای سینمایی «جنگ ستارگان» وجود ندارند اما در کارتون‌ها ارجاعاتی به شخصیت‌هایش داده شده است. استودیوی دیزنی هم پیش‌تر اعلام کرده بود که احتمال تولید فیلم بر اساس شخصیت‌های بازی وجود دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«تایکا وایتیتی» دیگر کارگردان فیلم‌های ابرقهرمانی است که به نظر می‌رسد قرنطینه او را به ستوه آورده باشد. او با به اشتراک گذاشتن تصویری گفته است که می‌خواهد فیلمسازی را کنار گذاشته و به دوزندگی رو آورد. وایتیتی برنده‌ی اسکار و کارگردان «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) شنبه شب از پروژه‌ی جدیدی رونمایی کرد که ارتباطی به هنر تصویر نداشت. او تصویری از سوزن دوزی جدید خود در صفحه‌ی توئیترش منتشر کرد و به شوخی نوشت: «می‌خواهم فیلمسازی را کنار بگذارم. کار درستی به نظر می‌رسد وقتی با دوزندگی می‌توان این همه دنیا را غرق در لذت کرد. در ضمن این یک خرگوش و مار است و وحشت‌زدگی‌شان عمدی‌ست.»

دیزنی به تازگی تاریخ اکران «عشق و آذرخش» را از نوامبر سال ۲۰۲۱ به فوریه سال ۲۰۲۲ تغییر داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید