news-background
news-background

«جیمز گاندولفینی» و «مایکل امپریولی» در حین فیلمبرداری سریال Sopranos به حدی مست شده بودند که آن‌ها را با زنجیر به درخت می‌بندند

امپریولی می‌‌گوید پیش از فیلمبرداری صحنه به‌یادماندنی فصل چهارم «تصادفاً مست» شده است.

 

دنیای سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) به لطف فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) که یک پیش‌درآمد با بازی «مایکل گاندولفینی» است احیا شده اما پادکست «استیو شیریپا» و «مایکل امپریولی» برای «سوپرانوها» خاطرات سریال را در ماه‌های اخیر زنده کرده کرده است.

شیریپا به تازگی در مصاحبه با «اینسایدر» یکی از لحظات خاطره‌انگیز فیلمبرداری را به اشتراک گذاشته است. در حین فیلمبرداری یکی از اپیزودهای فصل چهارم «سوپرانوها»، «جیمز گاندولفینی» و «مایکل امپریولی» باید با زنجیر به درخت بسته می‌شدند چون بیش از حد مست شده بودند. در آن صحنه این دو بازیگر باید روی لبه پرتگاه می‌ایستادند به همین علت بازی در حال مستی برای آن‌ها ممکن بود خطرآفرین باشد.

شیریپا می‌گوید: «در یکی از وقفه‌ها، وقتی در حال تنظیم نور بودند، مایکل و جیم [گاندولفینی] یک بطری «وایلد تورکی» نوشیدند. به حدی مست شدند که باید پاهای آن‌ها را با زنجیر به درخت می‌بستند، چون می‌ترسیدند از لبه پرتگاه سقوط کنند.»

این صحنه در اپیزودی تحت عنوان «هر کسی که این کار را کرده» (Whoever Did This) یافت می‌شود، جایی که «تونی سوپرانو» با بازی گاندولفینی و «کریستفر مالتیسانی» با بازی امپریولی به شمال نیویورک می‌روند تا جسد «رالفی چیفارتو» با بازی «جو پانتولیانو» را دور بیندازند. تونی رالفی را کشته و از کریستفر خواسته بود برای سر به نیست کردن جسد به او کمک کند.

امپریولی پیش‌تر در پادکست خود گفته بود: «ما روی این پرتگاه تمرین کردیم و آن‌ها دوربینی روی یک قایق در برکه قرار داده بودند و به ما نگاه می‌کردند، در حالی که دوربین دیگری روی پرتگاه در کنار ما بود، و می‌خواستند پارک ایالتی را آتش بزنند. پروداکنش عظیمی بود. باید منتظر می‌ماندیم تا شب فرابرسد بنابراین چند ساعتی وقت داشتیم گریم شویم و استراحت کنیم. به تریلر [جیمز گاندولفینی] رفتیم... نشسته بودیم که جیم یک بطری «وایلد تورکی» باز کرد. فکر کردیم جرعه‌ای بنوشیم چون هفته سختی را گذرانده بودیم.»

امپریولی ادامه می‌دهد: «بالأخره یک نفر در تریلر را زد چون وقت فیلمبرداری رسیده بود و بطری خالی. تلوتلوخوران از تریلر جیم بیرون آمدیم. مست بودیم. یک بطری کامل «وایلد تورکی» نوشیده بودیم و به‌شدت مست بودیم. در همان شکل پیش رفتیم در حالی که باید تا لبه می‌آمدیم تا جسد را پرتاب کنیم. به حدی مست بودیم که متوجه نبودیم دیگران ناراحت شده‌اند، اما نگران بودند که از لبه پرتگاه سقوط کنیم. زنجیری آوردند و آن را دور پاهای ما پیچیدند و به یک درخت بستند و با برگ پوشاندنش.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید