news-background
news-background

«جیمز مک‌آووی» و «کلر فوی» به بازسازی My Son ملحق شدند

«جیمز مک‌آووی» و «کلر فوی» در بازسازی انگلیسی-زبان تریلر فرانسوی «پسر من» (My Son) بازی می‌کنند. استودیوی اس‌تی‌اکس‌فیلمز امتیاز پخش جهانی این فیلم را خریداری کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مک‌آووی نقش مردی را بازی می‌کند که پسر ناپدید می‌شود و به شهر محل سکونت همسر سابقش با بازی فوی سفر می‌کند تا پاسخ پرسش‌هایش را بیابد. نکته‌ی جالب در مورد این پروژه این است که مک‌آووی برای بازی در نقش مردی که معما زندگی‌اش را احاطه کرده، فیلمنامه یا دیالوگی در اختیار ندارد و تنها از کلیت داستان آگاه است و بنابراین باید برای هر لحظه واکنشی بداهه نشان دهد. سایر عوامل و بازیگران از صحنه‌های فیلم آگاهی دارند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

نسخه‌ی اصلی فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی «کریستین کاریون» ساخته شد و «گیوم کنه» در نقش پدری در جستجوی فرزند ربوده‌شده‌اش در کوهستان‌های جنوب فرانسه بازی کرد. کاریون برای کارگردانی نسخه‌ی انگلیسی زبان بازخواهد گشت. او نسخه‌ی اصلی را هم به روش بداهه با کنه ساخته است.

فیلمبرداری پروژه از اوایل نوامبر در اسکاتلند آغاز می‌شود. تهیه‌کنندگان فیلم کاریون، «لور ایرمن» و «ونسان ماراوال» برای «وایلد‌ بانچ»، «ربکا اوبرایان» برای «سیکستین فیلمبز» و «مارک بوتان» برای «مد ریور پیکچرز» خواهند بود. اس‌تی‌اکس این فیلم را در آمریکای شمالی، بریتانیا، ایتالیا، آمریکای لاتین، اسپانیا، استرالیا و چین اکران می‌کند.

مک‌آووی اخیراً در «آن: بخش ۲» (It: Chapter 2)، «شیشه» (Glass) و «ققنوس شوم» (Dark Phoenix) و سریال «نیروی اهریمنی او» (His Dark Materials) ظاهر شده است. فوی برای بازی در «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس در نقش «الیزابت دوم» برنده‌ی امی و گلدن گلوب شده و به زودی در فیلم بیوگرافیکال «لوییس وین» (Louis Wain) مقابل «بندیکت کامبربچ» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید