news-background
news-background

«جیسون موموآ»: کات ۶ ساعته Dune را منتشر کنید

موموآ می‌گوید: «بیایید مثل یک سریال، فیلمی چهار-پنج-ساعته ببینیم.»

 

فیلم «تل‌ماسه» (Dune 2021) «دنی ویلنوو» تا ماه اکتبر پخش نخواهد شد، اما «جیسون موموآ» یکی از بازیگران این عنوان حماسی و علمی-تخیلی از حالا برای برادران وارنر جنجال به راه انداخته و از استودیو می‌خواهد کات «چهار تا شش ساعته» فیلم را عرضه کند. این در حالی است که این فیلم از نیمی از رمان «فرانک هربرت» اقتباس می‌کند.

موموآ در مصاحبه با «نیویورک تایمز» می‌گوید تمایلی ندارد هیچ‌یک از صحنه‌های فیلمبرداری شده در مرحله تدوین حذف شوند: «فیلم جذابی بود. می‌دانید باید چه کنند؟ باید یک نسخه چهار تا شش ساعته از نیمه اول منتشر کنند. یعنی بگویند: «بیایید مثل یک سریال تلویزیونی، فیلمی چهار تا پنج ساعته ببینیم؛ می‌توانم تصمیم بگیرم چه زمانی می‌خواهم همه‌اش را ببینم.» می‌خواهم تمام هنر دنی را ببینم. نمی‌خواهم کوتاهش کنند.»

«جو واکر» تدوین‌گر ویلنوو پیش‌تر فاش کرده بود که کات ابتدایی «بلید رانر ۲۰۴۹» دیگر فیلم این فیلمساز کانادایی چهار ساعته بوده است. ویلنوو و واکر قرار بود آن فیلم علمی-تخیلی را نیز در جایی که شخصیت «کی» با بازی «رایان گاسلینگ» و «جوی» هولوگرام با بازی «آنا د آرماس» عشق‌بازی می‌کنند، به دو بخش تقسیم کنند.

واکر می‌گوید: «آن وقفه نکته‌ای را در مورد داستان افشا می‌کرد – در دو نیمه است. «کی» گذشته‌اش را کشف می‌کند و در نیمه فیلم به نحوی برای اولین بار رابطه جنسی را تجربه می‌کند (می‌خندد). صبح روز بعد، داستان متفاوتی است، در مورد ملاقات با خالق و در نهایت ایثار – «مردن انسانی‌ترین کار ماست.» عجیب اینکه هر دو نیمه با گشودن چشم آغاز می‌شوند.»

ویلنوو و واکر می‌دانستند که استودیو حاضر نخواهد شد که «بلید رانر ۲۰۴۹» را در دو بخش چند ساعته پخش کند، بنابراین برنامه به سرعت تغییر کرد و به نسخه‌ای که اکران شد درآمد. ویلنوو به این شرط برای کارگردانی «تل‌ماسه» برای وارنرها موافقت کرد که به او اجازه دهند رمان را به دو بخش تقسیم کند.

«تل‌ماسه» ویلنوو ماه آینده در جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد و سپس از ۲۲ اکتبر همزمان با اکران در سالن‌های سینما، به مدت ۳۱ روز در اختیار مشترکین اچ‌بی‌او مکس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۰۹

hope itll worth the hype.

نمایش اسپویل