news-background
news-background

انتقاد «جیسون موموآ» از موضع برادران وارنر در مقابل «ری فیشر»: «این ماجرای لعنتی باید تمام شود»

موموآ بار دیگر از هم‌بازی خود فیشر در فیلم «لیگ عدالت» حمایت کرد.

«جیسون موموآ» در مورد مسائل پشت صحنه «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) هنگام فیلمبرداری مجدد بعضی صحنه‌ها با نظارت «جاس ویدن» بار دیگر واکنش نشان داده و از هم‌بازی خود «ری فیشر» حمایت کرده است. فیشر اولین بار در ماه ژوئیه «جاس ویدن» را به رفتار «تهوع‌آور، ناشایست، غیرحرفه‌ای و کاملاً غیرقابل‌قبول» متهم کرد و سپس مدعی شد که «جف جانز» و «جان برگ» تهیه‌کنندگان فیلم از ویدن پشتیبانی کرده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

موموآ در شبکه‌ی اجتماعی نوشته است: «این ماجرای لعنتی باید تمام شود و مورد بررسی قرار بگیرد. «ری فیشر» و تمامی کسانی که تحت نظارت برادران وارنر آنچه که اتفاق افتاد را تجربه کردند، به یک انجام تحقیقات شایسته نیاز دارند. من فکر می‌کنم کار کثیفی است که بعضی‌ها یک بیانیه‌ی ساختگی بدون اجازه‌ی من منتشر کردند و تا حواس‌ها را از رفتار‌های زننده‌ای که هنگام فیلمبرداری مجدد «لیگ عدالت» تحمل کردیم پرت کنند.» موموآ در پایان اضافه می‌کند:‌ «اتفاقاتی جدی روی داد. باید در این باره تحقیق و بررسی شود و افراد مسئولیت رفتارهای‌شان را بپذیرند.»

فیشر ۱۲ آگست بار دیگر ویدن، جانز و برگ را در صفحه‌ی توئیترش متهم به رفتار ناشایست کرد و نوشت وقتی در مورد ویدن اظهار نگرانی کرده جانز او را به از دست دادن شغلش تهدید کرده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

وارنرمیدیا در پایان ماه آگست تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرد اما نتایج آن که در ماه سپتامبر منتشر شد تنها با افزایش تنش میان دو طرف انجامید. برادران وارنر می‌گوید فیشر حاضر به همکاری در انجام تحقیقات نشده، اما بازیگر این ادعا را رد می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید