news-background
news-background

تصاویر پشت صحنه فیلم اکشن Five Eyes با حضور «جیسون استاتهام»، «گای ریچی» و «آبری پلازا» در «موزه هنرهای اسلامی» قطر؛ «هیو گرنت» به فیلم جدید ریچی می‌پیوندد

اولین تصاویر پشت صحنه از «جیسون استاتهام» و «آبری پلازا» از فیلمبرداری پروژه در «موزه هنرهای اسلامی» قطر منتشر شد.

 

«هیو گرنت» در حال مذاکره با استودیوهای میرامکس و اس‌تی‌اکس است تا به فیلم اکشن جدید «گای ریچی» که پیش‌تر با نام «پنج چشم» (Five Eyes) شناخته می‌شد ملحق شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گرنت در این فیلم مقابل «جیسون استاتهام»، «آبری پلازا»، «جاش هارتنت» و «کری الوس» قرار می‌گیرد که در ماه‌های اخیر به این پروژه پیوسته بودند. گرنت در فیلم «جنتلمن‌ها» (The Gentlemen) که در اس‌تی‌اکس ساخته شده بود با ریچی همکاری کرده است. او به‌تازگی در مینی‌سریال «درماندگی» (The Undoing) شبکه‌ی اچ‌بی‌او برابر «نیکل کیدمن» ظاهر شده و نامزد «انتخاب منتقدین» را کسب کرده است.

ریچی فیلم جدیدش را بر اساس فیلمنامه‌ی «ایوان اتکینسون» و «مارن دیویس» کارگردانی و تهیه می‌کند که سابقه‌ی نویسندگی در «جنتلمن‌ها» را دارند. میرامکس به صورت کامل بودجه‌ی فیلم را تأمین کرده و اس‌تی‌اکس آن را در سراسر دنیا پخش می‌کند.

داستان فیلم در مورد یک مأمور MI6 با بازی استاتهام است که از سوی یک آژانس اطلاعاتی بین‌المللی وظیفه دارد مانع از فروش یک سلاح مرگبار شود. این فیلم در قطر و ترکیه فیلمبرداری خواهد شد.

ریچی در مصاحبه با «دوحه نیوز» از اولین حضورش در کشور قطر می‌گوید: «تماشایی است، هوا عالی است، هتل فوق‌العاده است، مردمش دوست‌داشتنی‌اند، به ما خیلی خوش گذشته، باعث تأسف است که تنها یک روز در اینجا می‌مانیم.» او اضافه می‌کند: «ما به این بخش از دنیا نیاز داشتیم، و قطر جایی بود که برگزیدیم.»

این کارگردان در ادامه از همکاری مجدد خود با استاتهام می‌گوید: «من یک فیلم دیگر را هم دقیقاً یک سال قبل با جیسون ساختم که به دلیل مشکلات کووید بیرون نیامد، اما از ساختن آن فیلم بسیار لذت بردیم، فیلم آخر در مورد یک موضوع به‌شدت جدی است، ولی در حین فیلمبرداری آن‌چنان به خنده افتادیم که فکر کردیم باید فیلمی سرگرم‌کننده‌تر بسازیم. بنابراین... این فیلم جدید در واقع یک کمدی است، یک فیلم کمدی جاسوسی.»

ریچی در بخش دیگری از مصاحبه از شیفتگی خود به فیلمسازی می‌گوید: «راستش برای من بهترین کار دنیاست و راز کوچکش این است که چه به شما پول بدهند چه نه باید به انجام این کار علاقه داشته باشید.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۲۷

O.O

نمایش اسپویل