news-background
news-background

جیانکارلو اسپوزیتو: حاضرم برای بازی در نقش «هانیبال لکتر» تا پای جان بجنگم

ستاره‌ی سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» می‌گوید «آنتونی هاپکینز» از بازی او تعریف کرده است.

حضور «جیانکارلو اسپوزیتو» در سریال‌های تلویزیونی گاهی به شکل دلپذیری غافلگیرکننده است – مانند بازگشتش به دنیای «قانون‌شکنی» (Breaking Bad) در سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) یا پدیدار شدنش در پایان فصل دوم «سفیدپوستان عزیز» (Dear White People) به عنوان راوی. اما حضور کوتاهش در فصل دوم «وست‌ورلد» به چندگانه‌ای به کلی متفاوت مرتبط است: دنیای «هانیبال لکتر».

وقتی «آنتونی هاپکینز» در سال ۲۰۱۸ «جیانکارلو اسپوزیتو» را برای بازی در فصل دوم «وست‌ورلد» پیشنهاد کرد، تصور می‌‌شد که علتش علاقه‌ی هاپکینز به «قانون‌شکنی» باشد. اما اسپوزیتو اخیراً در مصاحبه با «ایندی‌وایر» فاش کرده است: «[پیش از بازی در «وست‌ورلد»] وقتی از آنتونی پرسیدند چه کسی باید در نسخه‌ی دیگری از «سکوت بره‌ها» بازی کند مشتاقانه از من صحبت کرد. او فوراً نام مرا برد و از من ستایش کرد.»

اسپوزیتو در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است نقش معروف‌ترین قاتل زنجیره‌ای را بازی کند می‌گوید: «شوخی می‌کنید؟ معطل نمی‌کنم – چرا که احساس می‌کنم [هاپکینز] با این شخصیت مرزهای جدیدی در بازیگری گشود. کسی بود که شما به راستی از او متنفر می‌شدید، اما... من از جهات مختلف شیفته‌ی بازی او در این نقش شدم. با خود می‌گفتم: «عجب، اتفاقات بسیار آزاردهنده‌ای روی داده اما بیننده کمی به او علاقه‌مند است.» بنابراین بله، پاسخ بله است. حاضرم برای بازی در این نقش تا پای جان بجنگم.»

اسپوزیتو در حال حاضر مشغول بازی در فصل پنجم «بهتر است با سال تماس بگیرید» است و نمایش او در فصل چهارم همین سریال ممکن است برای او نامزدی امی را به دنبال داشته باشد. در مقطع فعلی سریالی براساس شخصیت «هانیبال لکتر» در تلویزیون پخش نمی‌شود و آخرین بار در سریال «هانیبال» (Hannibal) شبکه‌ی NBC‌ با بازی «مدس میکلسن» دیده شده است. اما مدت‌هاست که شایعات احیای این سریال توسط «برایان فولر» برای فصل چهارم به گوش می‌رسد. از آنجا که سریال «ددوود» (Deadwood) پس از مدت‌ها صاحب یک فیلم بلند شد، بعید نیست که سازندگان آن سریال هم دیر یا زود ادامه‌ی داستان را روایت کنند.

شخصیت «گاس فرینگ» در «قانون‌شکنی» با «هانیبال لکتر» تفاوت‌های بسیاری دارد اما درک این مسئله که «آنتونی هاپکینز» چگونه ایده‌ی بازی اسپوزیرو در این نقش به ذهن خطور کرده سخت نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۳۴

بازیگر خوبیه، ولی ما هانیبال رو سفیدپوست شناختیم و فکر نکنم ایشون انتخاب مناسبی باشه.

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳

بی شک آنتونی هاپکینز از خدایان بازیگری در تاریخ تصویر و صحنه است و یک جنتلمن به تمام معنا. و وقتی از اسپوزیتو تعریف میکنه حتما یک چیزی در بازی این آدم دیده.

نمایش اسپویل