news-background
news-background

«جک بلک» بازنشسته می‌شود؛ Jumanji: The Next Level ممکن است آخرین فیلم او باشد

در سال‌های اخیر بازیگران بزرگی با سینما خداحافظی کرده‌اند. «رابرت ردفورد» و «دنیل دی‌-لوئیس» برنده‌ی اسکار از جمله شناخته‌شده‌ترین این بازیگران بوده‌اند که با ایفای نقش در فیلم‌های درخشانی مانند «خون به پا می‌شود»، «بوچ کسیدی و ساندنس کید» دوران حرفه‌ای خود با پرده‌ی نقره‌ای وداع کردند. «جک بلک» کمدین باسابقه‌ی آمریکایی نیز به تازگی فاش کرده است که ممکن است به زودی بازیگری را کنار بگذارد.

بلک در مصاحبه با «بالانس»‌ می‌گوید: «شاید در یک فیلم دیگر بازی کنم. به نوعی از ایده‌ی بازنشستگی زودهنگام استقبال می‌کنم... از مدت‌ها قبل گفته بودم که این آخرین فیلم من است. خواهیم دید. نمی‌توانم بگویم پروژه‌ی بعدی‌ام چه خواهد بود زیرا بسیار زود است. شگون ندارد. چند حقه در آستین دارم. اما تعدادشان زیاد نیست. می‌خواهم زودتر بساطم را جمع کنم و در افق محو شوم.»

بلک در ادامه فاش می‌کند که بازنشستگی او به دوری از خانواده مرتبط است اما ممکن است به دوران بازیگری خود در سریال‌هایی که در لس آنجلس تولید می‌شوند و به محل سکونت او نزدیک‌اند ادامه دهد. او می‌گوید: «من آدمی نیستم که برای پنج سال آینده‌ام برنامه‌ریزی کنم. به انتهای جاده نگاه نمی‌کنم. اگر پیشنهادی برسد، مشخصاً اگر تارانتینو علاقه‌مند باشد، در فیلمش بازی می‌کنم... شاید بگویم: «بچه‌ها من ۹۹ فیلم بازی کرده‌ام. یک فیلم دیگر بازی می‌کنم و در اوج خداحافظی می‌کنم!»

«جک بلک» اولین فیلم بلندش را «باب رابرتس» تجربه کرد، یک ماکیومنتری به کارگردانی و بازی «تیم رابینز» که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد. او سپس در کمدی‌های «نجات سیلورمن»، «اونرج کانتی» و «کمال صداقت» (High Fidelity) ظاهر شد، اما کمدی خانوادگی «مدرسه‌ی راک» بود که نام او را در هالیوود مطرح کرد. بلک برای بازی در «برنی» به کارگردانی «ریچارد لینکلیتر» نامزدی گلدن گلوب را هم کسب کرده است.

«جومانجی: مرحله‌ی بعد» (Jumanji: The Next Level) از جمعه ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر ماه) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۰۱:۵۳

اونطوری که اخر جومانجی تموم شد, مشخص بود که ادامه داره. شاید منظورش از فیلم اخر همین باشه.

نمایش اسپویل