news-background
news-background

«جویی کینگ» اولین تصویر پشت صحنه از Bullet Train را به اشتراک گذاشت؛ «کریس همسورث» آغاز فیلمبرداری Thor: Love and Thunder را در استرالیا تأیید کرد

«کریس همسورث» فاش کرد که فیلمبرداری قسمت چهارم فیلم‌های «ثور» آغاز شده است. تولید «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» در استرالیا آغاز شده و همسورث در صفحه‌ی اینستاگرامش تصویری از محل فیلمبرداری به اشتراک گذاشته است. بیست و ششم ژانویه «روز استرالیا» نامگذاری شده و همسورث از کمپین «تغییرتاریخ» (#ChangeTheDate) حمایت کرده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که «جیمی الکساندر» بازیگر سابق چندگانه به استرالیا رفته تا در تولید این دنباله مشارکت کند. «کریستین بیل» نیز نقش یک شخصیت شرور را بازی می‌کند، در حالی که «ناتالی پورتمن» به عنوان یک «ثور» زن معرفی خواهد شد. «تسا تامپسون»، به همراه بعضی از عوامل چندگانه‌ی «نگهبانان کهکشان»‌ (Guardians of the Galaxy) از جمله «کریس پرت» و «دیو باتیستا» هم در این قسمت نقش‌آفرینی می‌کنند.

«ثور: عشق و آذرخش» در حال حاضر قرار است ۶ می ۲۰۲۲ اکران شود.

«جویی کینگ» نیز با انتشار تصویر مشابهی در صفحه‌ی اینستاگرامش فیلمبرداری اکشن تریلر «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) را تأیید کرده است. این بازیگر ۲۱ ساله در این تصویر در کنار «برایان تایری هنری» حضور دارد.

«دیوید لیچ» که سابقه‌ی کارگردانی «بلوند اتمی» (Atomic Blonde) و «ددپول ۲» (Deadpool 2) را دارد، بر روی صندلی کارگردانی «قطار سریع‌السیر» در لس‌آنجلس می‌نشیند. «برد پیت»، «آرون تیلور جانسون»، «مایکل شنان»، «لوگان لرمن»، «زازی بیتس» و «بد بانی» از جمله بازیگران این فیلم پرستاره خواهند بود. شایعه‌ی بازی «لیدی گاگا» در این پروژه نیز منتشر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید