news-background
news-background

جوکر را در نسخه‌ی بلوری "جوخه خودکشی" بیشتر خواهید دید

همانطور که قبلا هم گفته شده بود، بسیاری از صحنه‌های جوکر در فیلم "جوخه خودکشی" (Suicide Squad) وجود نداشت و سازندگان آن‌ها را حذف کرده بودند. از آنجایی که بیشتر طرفداران منتظر دیدن جوکر جدید با بازی "جرد لتو" (Jared Leto) بوده و میخواستند هرچه زودتر او را با "هیث لجر" (Heath Ledger) فقید مقایسه کنند، این خبر که حضور او کوتاه‌تر خواهد بود همه‌ی آنها را نا امید کرد. علاوه بر طرفداران، "جرد لتو" نیز از این اتفاق ناراحت بود و این ناراحتی را در بیشتر مصاحبه‌های خود اعلام کرد.

او در طی مصاحبه‌ای گفته بود: "حذفیات گذشته‌ی جوکر و هارلی کویین بقدری زیاد است که نمی‌دانم از کجا باید شروع کنم... معلوم نیست که استودیو کِی این صحنه‌ها را به نمایش می‌گذارد. شاید اگر روزی بمیرم شما بتوانید صحنه‌های حذف شده‌ی جوکر را ببینید."

او همچنین در ادامه‌ی صحبت هایش گفته: "با صحنه‌هایی که از جوکر حذف شده است به راحتی ‌می‌توان یک فیلم سینمایی مجزا برای این شخصیت ساخت."

با توجه به این موارد، سازندگان تصمیم اشتباهی گرفتند که صحنه‌های جوکر را کوتاه‌تر کردند. به هر حال جوکر تبلیغ اصلی این فیلم بود و بیشتر مخاطبان نیز برای دیدن وی به سینما رفته بودند. اگرچه در مقابل باید بگوییم که "مارگوت رابی" (Margot Robbie) بازیگر نقش هارلی کویین، که نقد‌های خوبی نیز برای این هنرنمایی دریافت کرد، نظری کاملا متفاوت درباره‌ی صحنه‌های حذف شده‌ی جوکر و هارلی داشته است.

او در اینباره گفته:" به نظرم سازندگان تصمیم عاقلانه‌ای گرفتند که فلش‌بک ‌های جوکر و هارلی کویین را حذف کرده اند. چون خیلی ربطی به خط اصلی داستان فیلم یعنی گروه جوخه خودکشی نداشت و باعث منحرف شدن مخاطبان از داستان اصلی می‌شد. "

suicide-squad-jared-leto-joker-dc-comics-comi-con-wallpapersbyte-com-1366x768

حال کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که در نسخه‌‌ی بلوری فیلم "جوخه خودکشی"، صحنه‌های بیشتری از جوکر را خواهیم دید. یکی از مشکلات فیلم "جوخه خودکشی" که حتی منتقدان نیز به آن اشاره کرده بودند، کمبود حضور جوکر بود. ولی با خبرهای جدید از کمپانی وارنر، در نسخه‌ی بلوری که در ماه آینده عرضه می‌شود، این شخصیت حضور بیشتری خواهد داشت. برادران وارنر همچنین گفته این نسخه از فیلم، دارای صحنه‌های بیشتری نسبت به نسخه‌ای است که در سینماها اکران شده است.

این فیلم در 5 آگوست (15 مرداد) به کارگردانی "دیوید آیر" (David Ayer) اکران شد و در روز 15 نوامبر (25 آبان) نسخه دیجیتالی و در 13 دسامبر (23 آذر) نسخه بلوری آن منتشر خواهد شد. کمپانی دی‌سی و برادران وارنر، بعد از این فیلم، فیلم "لیگ عدالت" (Justice League) را به کارگردانی "زک اسنایدر" در برنامه دارند که حدود یک سال دیگر اکران خواهد شد؛ و همانطور که قبلا گفتیم، جوکر در آن حضور نخواهد داشت! (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید