news-background
news-background

«جونا هیل»: در مورد اندامم اظهار نظر نکنید ناراحت می‌شوم

 

«جونا هیل» از هواداران درخواست کرد از اظهار نظر در مورد اندامش خودداری کنند. بازیگر ۳۷ سال فیلم «گرگ وال استریت» (Wolf of Wall Street) در صفحه اینستاگرام خود توضیح داده که با خواندن اظهار نظر هوادران در مورد اندامش «حس خوبی» به او دست نمی‌دهد.

هیل به ۳.۱ میلیون دنبال‌کننده‌اش می‌گوید: «می‌دانم نیت بدی ندارید اما از شما خواهش می‌کنم که در مورد اندامم اظهار نظر نکنید. چه خوب و چه بد می‌خواهم بدانید که کمکی نمی‌کند و حس خوبی به من نمی‌دهد.»

«بینی فلدستین» خواهر هیل نیز از این بازیگر نامزد اسکار حمایت کرده و می‌نویسد:‌ «برادر خودم است.» یکی از هواداران در واکنش به پست هیل می‌نویسد: «هیچ‌کس هیچ حقی ندارد که در مورد اندام شما اظهار نظر کند، از نظر شما جایز نیست پس بیایید روی بازیگری بی‌نظیرتان و پروژه‌هایی که بازی می‌کنید تمرکز کنیم.» کاربر دیگری می‌نویسد: «باورم نمی‌شود که حتی لازم باشد این را بگویید.»

انتشار تصاویر هیل در ساحل در حال موج‌سواری و بدون پیراهن بحث‌هایی به راه انداخت. بازیگر «سوپربد» (Superbad) بعدها در مورد این تصاویر گفته بود: «فکر نمی‌کنم تا سی و چند سالگی در استخرها پیراهنم را درآورده باشم حتی مقابل دوستان و خانواده.»

هیل می‌گوید سال‌ها است که اندامش را مسخره می‌کنند و دیگر از پخش این تصاویر پریشان نمی‌شود: «۳۷ ساله شده‌ام و بالأخره خودم را پذیرفته و دوست دارم.»

فیلم بعدی هیل «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) «آدام مک‌کی» با بازی «جنیفر لارنس»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «مریل استریپ» و بسیاری دیگر است که در ماه دسامبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۱:۵۷

خخخ میخوای مسخرت نکن تو هالیوود پس چی کار میکنی؟ تنها دلیلی که نقش بهت دادن به خاطر اینکه جهود هستی و خیکی. نه به خاطر استعداد بازیگریت در حد مارلون براندوه

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۵۶

ببخشید منظورم جونا هیل بود نه شما با نظر شما هم موافقم

نمایش اسپویل
۷ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۵۹

اعتماد به نفس داشته باش ببین بهاره رهنمای خودمون چقدر اعتماد به نفس داره

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۱:۴۲

چیکار‌ دارید با‌ داداشم‌ تعصبتو‌ میکشم‌ جونا‌ جون??❤

نمایش اسپویل