news-background
news-background

جولین مور در نقش یک تبه کار در "Kingsman 2"

سال 2015،سالی سرشار از فیلم های جاسوسی بود.اما افراد زیادی از دیدن فیلم "Kingsman: The Secret Service"و موفقیت 480 میلیون دلاری ان حیرت زده شدند.پس از موفقیت این فیلم در باکس افیس گمانه زنی ها برای پیگیری داستان کمیک و ساخت نسخه ای دیگر اغاز شد؛و این شد که در پاییز 2015 خبرهایی منتشر شد که حاکی از این بود که کارگردان متیو وان و نویسنده جین گلدمن در کنار مارک میلار دست به کار شده اند و تصمیم گرفته اند عنوانی جدید در ادامه مجموعه قبلی خلق کنند.

در مدت کوتاهی پس از ان اخباری مبنی بر اکران "Kingsman 2" در تابستان 2017 منتشر شد.تارون اگرتون که به عنوان "Eggsy" نقش نمایی کرده است در نقش اصلی حاضر خواهد شد؛اما این که کالین فرث به عنوان هری هارت به فیلم بازخواهد گشت ،مدتی است که جای سوال است و دلیل ان مرگ این شخصیت در قسمت اول میباشد.

به تازگی THR گزارشی منتشر کرده مبنی بر این که جولین مور در حال مکاتبه و رایزنی برای بازی در "Kingsman 2" به عنوان یک تبه کار میباشد.این در حالی میباشد که او اخیرا بسیار پرکار بوده و کارهایی مانند "Still Alice" و "The Hunger Games" را جدیدا در لیست خود دارد.همچنین اکنون او در حال کار بر روی "Wonderstruck" در کنار فیلم های دیگر نیز میباشد،وهمه این ها به این معنی است که شاید با توجه به برنامه زمانی او،او را در نقش مورد نظر نبینیم یا به خاطر او زمانبندی ها کم تغییر کنند.

Kingsman-Secret-Service-mirror

علاوه بر این THR خبر جالب دیگری نیز منتشر کرده است با این مضمون که بازگشت فرث در این موقعیت ممکن نیست و ما او را نخواهیم دید.در ادامه و تکمیل این خبر اعلام شده است اگر چه وان، گلدمن، و میلار با راه حل های خلاقانه و قافلگیر کننده یک شخصیت را در فیلم ظاهرا میکنند - مانند بازگشت به گذشته یا برادر دوقلو هری هت - با این حال تا به این لحظه هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداده است.پس تا اطلاع ثانوی فرث را در دنیای "Kingsman" نخواهیم دید.

با این که تمام این گفته ها هنوز در مرحله ابهام وجود دارد،اما فکر به این که مور قرار است در چهره یک بدذات واقعی در داستان ظاهر شود،ادم را به وجد می اورد.فیلم "Kingsman2" برای 16 ژوئن سال 2017 برای اکران در امریکا برنامه ریزی شده است و امیدواریم فیلمی موفق تر از فیلم قبل با حضور مور شاهد باشیم. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید