news-background
news-background

«جوزف گوردن-لویت»: فرهنگ عامه شهوانی است

گوردن-لویت دیدگاه جالبی در مورد فرهنگ عامه دارد و معتقد است که به علت نگاه «مادی» ما به سمت «شهوت‌انگیزی» گراییده.

«جوزف گوردن-لویت» بازیگر فیلم‌ «تلقین» (دانلود فیلم Inception با لینک مستقیم) بر این باور است که نگاه سطحی به مسائل، فرهنگ عامه را «شهوانی» کرده است. او در مصاحبه با «ساندی تایمز» در مورد موضوعات مختلفی از جمله پروژه‌ی جدیدش و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز بحث می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

او با ارجاع به مصاحبه‌اش در سن ۱۴ سالگی هنگام پخش سریال سیت‌کام «سومین ستاره بعد از خورشید» (دانلود سریال 3rd Rock from the Sun با لینک مستقیم) می‌گوید «بخش زیادی از فرهنگ عامه شهوانی است.» گوردن-لویت سپس اضافه می‌کند: «ما انسان‌ها را به عنوان انسان نمی‌بینیم. به عنوان شئ می‌بینیم، و وقتی تصاویر پورنوگرافی را می‌بینیم نیز انسان‌های آن ویدیو را به عنوان انسان نمی‌بینیم. فکر نمی‌کنیم که آن‌ها چگونه انسان‌هایی هستند و به چه شکلی زندگی می‌کنند. فقط آن‌ها را به عنوان یک شئ می‌بینیم. عموماً نسبت به هم چنین رفتاری داریم. روی افراد برچسب می‌گذاریم و به آن‌ها نگاه ابزاری داریم، به جای اینکه سعی کنیم به عنوان انسان درکشان کنیم.» گوردن-لویت می‌گوید به خاطر این نگاه ابزاری بر رفتارهای او تأثیرگذار بوده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در ابتدای مصاحبه، او نظرش را راجع به واکنش منفی عموم نسبت به اظهار نظر سیاسی یا اجتماعی افراد شاغل در صنعت سرگرمی نیز می‌گوید. او با ارجاع به پیشینه‌ی ترامپ که یکی از مجریان سریال «کارآموز» (The Apprentice) بوده و به سمت ریاست جمهوری رسیده، می‌گوید: «[رئیس جمهور آمریکا] در هیچ‌یک از کارهایی که یک رئیس جمهور باید انجام بدهد مهارت ندارد.»

او در بخش دیگری از مصاحبه در مورد احساس تنفر از خودش پس از یک قطع رابطه می‌گوید: «از خودم متنفر بودم نه از طرف مقابلم. دلتنگش بودم. از او دلخور شدم. عاشقانه دوستش داشتم. او هم مرا عاشقانه دوست داشت. اما دیگر نداشت. هر روز دردهای جسمانی را تجربه می‌کردم. بدنم درد می‌کرد. آرزو می‌کردم از خواب بیدار نمی‌شدم. دوست داشتم بی‌هوش شوم. دوست داشتم وسایل را بشکنم. یا خودم را.»

گوردن-لویت به تازگی در فیلم «۷۵۰۰» (دانلود فیلم 7500 با لینک مستقیم) ظاهر شده که ۱۹ ژوئن از طریق آمازون منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید