news-background
news-background

«جورج میلر» با دیدن Last Night in Soho «آنیا تیلور-جوی» را برای فیلم Furiosa انتخاب کرده است

تیلور-جوی با خواندن مونولگ معروف فیلم «شبکه» برای فیلم «فیوریوسا» تست بازیگری داده است.

 

«آنیا تیلور-جوی» با فیلم «فیوریوسا» (Furiosa) که پیش‌درآمدی است برای «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) به کارگردانی «جورج میلر»، به لطف «ادگار رایت» کارگردان فیلم تریلر «آخرین شب در سوهو» (Last Night In Soho) در حال تبدیل شدن ستاره فیلم‌های اکشن است. میلر در مصاحبه با «امپایر» تأیید می‌کند که پس از دیدن بازی تیلور-جوی در «آخرین شب در سوهو» او را برای «فیوریوسا» انتخاب کرده است.

میلر به رایت می‌گوید: «آنیا را می‌شناختم اما هیچ‌وقت پیش از «سوهو» او را در فیلمی ندیده بودم. به یاد می‌آورم که فکر کردم: «خدای من، چقدر فریبنده است.» به تو گفته بودم که به دنبال بازیگری برای «فیوریوسا» هستم اما این حرف از دهانم خارج نشده بود که گفتی: «بیش از این جستجو نکن، او عالی است، بازیگر بزرگی خواهد شد. همکاری با او فوق‌العاده است.» به‌شدت تأکید کردی.»

میلر سپس با تیلور-جوی تماس می‌گیرد تا برای پیش‌درآمد «جاده خشم» در حین پاندمی از او آزمون بازیگری بگیرد. ستاره «گامبی وزیر» (The Queen's Gambit) مونولوگ معروف فیلم «شبکه» (Network) ساخته «سیدنی لومت» را اجرا می‌کند.

میلر می‌گوید:‌ «به او گفتم: «می‌خواهم آزمون بسیار ساده‌ای بگیرم که خواندن از روی متنی در مقابل دوربین است.» سخنرانی فیلم «شبکه» بود. آن بخش سخنرانی که می‌گوید: «خشم سراسر وجودم را گرفته» (I’m mad as hell). جدا از نویسندگی درخشانش، اثری است که می‌توان جلوی دوربین اجرایش کرد. نیاز به بازیگر دیگری نیست. آنیا یک نسخه از آن را اجرا کرد و کارش خیلی خوب بود. بعد چند نکته در مورد قصد و نیتم گفتم و کاملاً موفق شد. فکر می‌کنم از طریق آی‌فون انجامش داد. برای استودیو فرستادمش. توضیح دادم که چرا به نظرم انتخاب درستی برای این نقش است.»

تولید «فیوریوسا» در سال ۲۰۲۲ در نیو ساوت ولز استرالیا آغاز خواهد شد. فیلم «آخرین شب در سوهو» به زودی در جشنواره فیلم ونیز که در حال برگزاری است اکران خواهد شد و سپس ۲۹ اکتبر به اکران سینماهای آمریکا و بریتانیا درمی‌آید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید