news-background
news-background

جود لا در نقش پاپ جوان

معمولا ما انتظار داریم در فیلم ها پاپ را یک آدم عجیب و غریب پیر و منزوی ببینیم که به بالای بالکن آمده و در برابر کاتولیک ها قرار میگرد و دست تکان دی دهد ، اما سریال پائولو سورینتینو شکل متفاوتی را از پاپ در سریال جدیدش با نام "The Young Pop" نشان خواهد داد. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

این مینی سریز حاصل همکاری میان شبکه های اسکای ، اچ.بی.او . کانال پلاس میباشد و توسط پائولو سورینتینو کارگردانی خواهد شد. در این سریال جود لا در نقش جنی بلاردو ، پاپ پیوس سیزدهم ، و اولین پاپ واتیکانی آمریکا را ایفا خواهد کرد.این مینی سریال در تاریخ 27 اکتبر 2016 آغاز خواهد شد و در 10 قسمت به پابان خواهد رسید. در زیز نگاهی به بازیگران اصلی این فیلم میکنیم :

جود لاو در نقش پاپ پیوس سیزدهم (با اسم تولد لنی بلاردو)، که به تازگی به عنوان پاپ انتخاب شده است و مسئولیت های جدید دارد. دایان کیتون در نقش خواهر مری یک راهبه از امریکا که در شهر واتیکان زندگی میکند و بلاردو کمک کرد تا به مقام پاپی برسد. جیمز کرامول در نقش کاردینال مایکل اسپنسر، مربی لنی بلاردو سیلویو اورلاندو در نقش کاردینال ویلو، وزیر امور خارجه سباستین روچه در نقش کاردینال میشل ماریواکس اکسات شپرد در نقش کاردینال داسولیر سیسل د فرانس در نقش سوفیا ، مسئول بازاریابی در شهر واتیکان خاویر کامارا به عنوان کاردینال گوتیرز، استاد مراسم از شهر واتیکان

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید