news-background
news-background

«جنیفر کانلی» به سریال «Snowpiercer» شبکه‌ی TNT پیوست

 

«جنیفر کانلی» برای بازی در پایلوت «برف‌شکاف» (Snowpiercer) که بر اساس فیلم «بونگ جون هو» محصول 2013 ساخته می‌شود، انتخاب شد.

وقایع این پایلوت یک ساعته که توسط «اسکات دریکسون» کارگردان فیلم «دکتر استرنج» کارگردانی خواهد شد، هفت سال پس از تبدیل شدن زمین به دنیایی یخ‌زده را به تصویر می‌کشد، هنگامیکه بقایای نسل بشر در یک قطار سریع‌السیر، و غول‌پیکر که به دور زمین می‌چرخد ساکن‌ شده‌اند. این سریال مبارزات طبقاتی، و بی‌عدالتی‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کانلی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار در این سریال نقش «ملنی کویل» یکی از مسافرین قطار که وظیفه‌ی اعلام اخبار روزانه از طریق سیستم صوتی را برعهده گرفته است بازی می‌کند. این نقش برای کانلی که از همان اوایل دوران بازیگری خود روی سینما تمرکز کرده بود، بسیار جالب توجه است. او قبلاً بواسطه سریالی به نام «The $treet» که از شبکه‌ی فاکس پخش شد، و نیز فیلم تلویزیونی «The Heart and Justice»، بازی در تلویزیون را تجربه کرده است.

کانلی در سال 2001 برای بازی در فیلم «ذهن زیبا»ی «ران هاوارد» برنده‌ی جوایز متعددی از جمله اسکار، گولدن گلوب، و بفتا شد. از میان فیلم‌های شاخص اخیر کانلی می‌توان به «American Pastoral»، اولین فیلم «یوان مک‌گرگور» در مقام کارگردان، و همچنین فیلم «Shelter» که بدست «پال بتنی» نوشته و کارگردانی شده، اشاره کرد. او به زودی در فیلم «Granite Mountain» در کنار «جاش برولین»، «مایلز تلر» و «جف بریجز» ظاهر خواهد شد و سپس فیلم علمی تخیلی و حماسی «Alita: Battle Angel» با «ماهرشالا علی» و «میشل رودریگز» از او روی پرده می‌رود.

در فیلم «برف‌شکاف» که خود از یک رمان گرافیکی فرانسوی اقتباس شده، «کریس اوانز»، و «تیلدا سوئینتون» به ایفای نقش پرداختند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید