news-background
news-background

«جنیفر جیسون لی» راوی کتاب صوتی Once Upon a Time in Hollywood تارانتینو خواهد بود

کتاب «روزی روزگاری در هالیوود» اواخر ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

«جنیفر جیسون لی» که در سال ۲۰۱۵ با فیلم «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد، بار دیگر با «کوئنتین تارانتینو» کارگردان آن فیلم همکاری می‌کند تا راوی کتاب صوتی «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) باشد. رمان این فیلم و نسخه صوتی آن قرار است ۲۹ ژوئن توسط انتشارات هارپر کالینز به بازار کتاب راه پیدا کند. این کتاب ۲۲۴ صفحه‌ای با جلد کاغذی و گالینور پاییز آینده در دسترس قرار می‌گیرد اما کتاب صوتی و ۱۱ ساعته آن از حالا برای پیش-فروش عرضه شده است.

تارانتینو در مصاحبه با پادکست «پیور سینما» گفته بود:‌ «تا همین اواخر به این فکر نیفتاده بودم. اما حالا در موردش زیاد فکر می‌کنم. ممکن است نسخه‌ی رمان «روزی روزگاری در هالیوود» را بنویسم.»

تارانتینو می‌گوید:‌ «در دهه‌ی هفتاد نسخه‌های رمان فیلم‌ها اولین کتاب‌های بزرگسالانه‌ای بودند که با خواندنشان بزرگ شدم. و تا امروز هنوز علاقه‌ی زیادی به این ژانر دارم. بنابراین به عنوان یک هوادار فیلم‌های-رمان-شده، افتخار می‌کنم که «روزی روزگاری در هالیوود» را ادای دینی به این زیر-ژانر اغلب به حاشیه رانده شده اما در عین حال محبوب اعلام کنم. بسیار خوشحالم که شخصیت‌ها و دنیای‌شان را در کوششی ادبی که (امیدوارم) بتواند در کنار همتای سینمایی‌اش قرار بگیرد بیشتر می‌کاوم.»

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»، «برد پیت»، «مارگو رابی» و «ال پاچینو» نامزد ۱۰ جایزه اسکار شد و در دو بخش بهترین طراحی صحنه و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای پیت این جایزه را تصاحب کرد.

«جنیفر جیسون لی» به تازگی در فیلم «زن پشت پنجره» (The Woman in the Window) نت‌فلیکس ظاهر شده و به زودی در سریال «ماجرای لیزی» (Lisey's Story) اپل تی‌وی+ که اقتباسی است از اثر «استیون کینگ» در مقابل «جولین مور» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴

ممنون بابت اطلاع رسانی، کسی خبر داره نسخه Extended فیلم روزی روزگاری در هالیوود کی قراره در بیاد؟

نمایش اسپویل