news-background
news-background

«جنیفر انیستون» و «ریس ویترسپون» در یک سریال جدید همبازی می‌شوند

«جنیفر انیستون» و «ریس ویترسپون» در یک سریال تلویزیونی در مورد برنامه‌های خبری صبحگاهی مقابل یکدیگر جلوی دوربین می‌روند. این دو در تهیه کنندگی سریال نیز مشارکت خواهند کرد.

این سریال پس از «دوستان» که در سال 2004 به پایان رسید، اولین نقش تلویزیونی ثابت انیستون خواهد بود. ویترسپون که در آن سریال در نقش خواهر کوچکتر ریچل (انیستون) ظاهر شده بود، اخیراً برای بازی در سریال «Big Little Lies» شبکه HBO نامزد دریافت جایزه امی شده است.

انیستون ژانویه گذشته در مصاحبه با ورایتی اعلام کرده بود که برای بازگشت به تلویزیون آماده است: «خیلی در این‌باره فکر کرده‌ام. در تلویزیون امکان انجام کار با کیفیت فراهم است. در این مقطع از دوران بازیگری‌ام، دوست دارم در قصه‌های شگفت‌انگیز، و شخصیت‌های جذاب سهیم باشم، و ضمناً لحظات خوشی را تجربه کنم.»

حق پخش این سریال جدید یک ساعته، هنوز توسط هیچ شبکه‌ای خریداری نشده، اما بنابر نوشته هالیوود ریپورتر، مذاکرات با شبکه‌های کابلی و سرویس‌های استریمینگ بزودی آغاز می‌شود. فیلمنامه سریال را «جی کارسون»، مشاور سابق هیلاری و بیل کلینتون و تهیه کننده پیشین سریال «خانه پوشالی» به نگارش درخواهد آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید