news-background
news-background

«جنیفر انیستون» هواداران Friends را در Central Perk غافلگیر کرد

«جنیفر انیستون» ستاره‌ی سریال «دوستان» (Friends) که جمعه به صورت مهمان اجرای «شوی الن دی‌جنرس» (The Ellen Show) را برعهده گرفته بود هواداران را در محل فیلمبرداری سریال در استودیوی برادران وارنر غافلگیر کرد.

در این ویویو انیستون پشت مبل نارنجی رنگ نمادین سریال مخفی می‌شود و وقتی هواداران آماده‌ی عکس انداختن شده‌اند آنان را غافلگیر می‌کند. انیستون از پشت سر بازدید کنندگان ظاهر می‌شود و برای آن‌ها قهوه می‌آورد. وقتی دختر دیگری پاسخ می‌دهد که شخصیت محبوبش در سریال «راس» است، انیستون ناگهان ظاهر می‌شود و می‌پرسد: «راس؟ چه کسی نام راس را آورد؟»

هواداران از تمامی شخصیت‌ها از جمله «جوئی»، «مونیکا» و «فیبی» به عنوان شخصیت‌های محبوب خود نام می‌برند، اما از «ریچل» با بازی انیستون نه. با این حال تمامی آن‌ها یک کار را تکرار می‌کنند – وقتی چشم‌شان به انیستون می‌افتد با تمام وجود جیغ می‌زنند.

انیستون هفته‌ی گذشته به خاطر بازی در «برنامه‌ی صبحگاهی» (The Morning Show) شبکه‌ی اپل تی‌وی‌+ برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر زن از طرف «صنف بازیگران» آمریکا شد. اما این دیدار دوباره‌ی انیستون و «برد پیت» در پشت صحنه‌ی مراسم اهدای جوایز بود که توجهات را به خود معطوف کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۱۸

ممنون...

نمایش اسپویل