news-background
news-background

«جنیفر انیستون» و «دیوید شویمر» اعتراف کردند در فصل‌های اول Friends «علاقه شدیدی» به یکدیگر داشته‌اند؛ ستایش انیستون از بازی «برد پیت» در سریال

 

[حاوی اسپویلر از سریال «دوستان»]

 

راس و ریچل یکی از به‌یادماندنی‌ترین زوج‌های تاریخ تلویزیون‌اند، اما در ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل سریال «دوستان» (Friends: Reunion Special) که امروز پنجشنبه از HBO Max پخش شد، «جنیفر انیستون» و «دیوید شویمر» بازیگران آن دو نقش اعتراف کردند که خارج از سریال نیز رابطه عاشقانه‌ای با هم داشته‌اند.

این دو به همراه «کورتنی کاکس، «لیسا کودرو»، «متیو پری» و «مت له‌بلانک» در این ویژه برنامه با «جیمز کوردن» به گفتگو نشستند و به پرسش‌هایی پاسخ دادند. در بخشی از مصاحبه مجری از بازیگران می‌پرسد آیا خارج از سریال رابطه عاشقانه‌ای با یکدیگر داشته‌اند یا نه.

شویمر اعتراف می‌کند: «فصل اول، ما... علاقه شدیدی به جنیفر داشتم. احساسات متقابلی وجود داشت. در مقطعی، علاقه شدیدی به هم داشتیم. اما مثل عبور دو کشتی بود، چون یکی از ما همیشه در رابطه دیگری بود. بنابراین ما هرگز از آن مرزها عبور نکردیم. به آن احترام گذاشتیم.» در این لحظه له‌بلانک به شوخی می‌گوید: «مزخرف می‌گوید.»

انیستون تأکید می‌کند: «ما همه عشق و محبت خود برای یکدیگر را به شخصیت‌های راس و ریچل اختصاص دادیم. به یاد می‌آورم که یک بار به دیوید گفتم: «خوشایند نیست که اولین بوسه واقعی ما از تلویزیون ملی پخش شود. اما بدون تردید، اولین باری که یکدیگر را بوسیدیم در آن کافی شاپ بود.»

شویمر در بخش دیگری از ویژه برنامه به یاد می‌آورد: «به یکی دو سال اول فکر کردم، وقتی که در حال استراحت بین جلسات تمرین بودیم، لحظاتی وجود داشت که ما روی مبل یکدیگر را در آغوش می‌گرفتیم. و من فکر می‌کردم، چطور ممکن است که همه ندانند ما به یکدیگر علاقه‌مند شده‌ایم؟» پری پاسخ می‌دهد: «ما می‌دانستیم.» کاکس موافقت می‌کند: «می‌دانستیم، بدون تردید!»

در قسمت‌های دیگری از برنامه بازیگران جلسه فیلمنامه‌خوانی چند اپیزود را برگزار می‌کنند.

انیستون در ادامه از بازی کوتاه همسر سابقش «برد پیت» در سریال ستایش می‌کند. پیت در فصل هشتم «دوستان» نقش بدخواه «ریچل گرین» را بازی کرد. انیستون ۵۲ ساله در بخشی از برنامه که بازیگران در حال مرور بازی بازیگران مهمان هستند، از پیت به عنوان یکی از نقش‌های کوتاه به‌یادماندی نام می‌برد.

کودرو در مصاحبه با «اکسس هالیوود» می‌گوید: «از بازی بازیگران زیادی شگفت‌زده شدم. بن استیلر واقعاً خنده‌دار بود. به نظر من ریس [ویترسپون] فوق‌العاده بود... پل راد عالی بود.» انیستون می‌گوید: «و آقای پیت شگفت‌انگیز بود. او فوق‌العاده بود!»

در اپیزود «شکرگزاری» سال ۲۰۰۱، پیت نقش «ویل کولبر» را بازی می‌کند، یکی از هم‌کلاسی‌های سابق راس، مانیکا و ریچل که به ضیافت شام دعوت شده است. شخصیت ریچل ویل را به یاد نمی‌آورد چون کاهش وزن زیادی پیدا کرده. ویل به راس می‌گوید از ریچل متنفر است، در حالی که راس از ریچل صاحب یک فرزند شده.

انیستون و پیت در سال ۲۰۰۰ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۲۰۰۵ جدا شدند. پیت در حین فیلمبرداری «آقا و خانم اسمیت» با «انجلینا جولی» ملاقات کرد. جولی و پیت نیز در سال ۲۰۱۹ رسماً از هم جدا شدند و نزاعی حقوقی برای گرفتن حضانت فرزندانشان داشتند. پیت اخیراً در گرفتن حضانت مشترک با جولی پیروز شده است. انیستون و پیت پس از جدایی رابطه خوبی با هم دارند و در پشت صحنه مراسم اهدای جوایز «اتحادیه بازیگران» (SAG) یکدیگر را در آغوش گرفتند.

 در بخشی دیگر از ویژه برنامه «دوستان»، کودرو با لیدی گاگا ترانه «گربه بدبو» (Smelly Cat) را همخوانی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید