news-background
news-background

جنیفر انیستون: برای بازی در نقش «زن شگفت‌انگیز» مدت زیادی انتظار کشیدم

«جنیفر انیستون» یکشنبه شب در مراسم اهدای جوایز «صنف بازیگران آمریکا» (SAG Awards) جایزه‌ی بهترین بازیگر زن نقش اول سریال‌های درام را برای بازی در سریال «برنامه‌ی صبحگاهی» (The Morning Show) دریافت کرد. او سپس در مصاحبه با خبرنگاران گفت که همیشه دوست داشته در نقش «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) بازی کند. انیستون اعتراف می‌کند که برای بازی در این نقش مدت زیادی انتظار کشیده.

انیستون در پاسخ به این پرسش که در دوران بازیگری‌اش مایل است چه نقش‌های دیگری بازی کند می‌گوید: «می‌خواستم «زن شگفت‌انگیز» باشم، اما انتظارم به درازا کشید. نمی‌دانم، کارهای زیادی می‌توانم انجام دهم. راستش احساس می‌کنم که به شکلی که پیش‌تر تجربه نکرده بودم عشق [به بازیگری] را کشف کرده‌ام. تقریباً از زاویه‌ی دیگری به بازیگری نگاه می‌کنم. بنابراین می‌خواهم... می‌خواهم کمدی‌های بیشتری بازی کنم، خدای من. آماده‌ام تا بیشتر بخندم.» انیستون در مورد پیروزی خود در بخش سریال‌های درام می‌گوید: «می‌خواهم جیغ بزنم. اصلاً انتظارش را نداشتم بنابراین بسیار هیجان‌زده‌ام.»

انیستون ۵۰ ساله پس از کسب جایزه در پشت صحنه با همسر سابقش «برد پیت» ۵۶ ساله هم برخورد کرد و او را در آغوش گرفت. پیت برای بازی در نقش «کلیف بوث» در «روزی روزگاری در هالیوود» برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده بود. پیت پشت صحنه منتظر مانده بود تا واکنش انیستون پس از کسب جایزه را ببیند.

«گل گدوت» از سال ۲۰۱۷ برای برادران وارنر و دی‌سی در نقش «زن شفگت‌انگیز» ظاهر شده است. این فیلم به کارگردانی «پتی جنکینز» که با بودجه‌ی ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد، تابستان آن سال به رکورد فروش جهانی ۸۲۱.۸ میلیون دلاری رسید. این فیلم قرار بود دایانا را به عنوان نماد فمینیست معرفی کند. گدوت در سال ۲۰۱۷ در این باره گفته بود:‌ «او تفاوتی بین جنسیت‌ها نمی‌بیند، از نظر او این مسئله مهم نیست. او از سرزمینی می‌آید که مردان و زنانش با یکدیگر برابرند و زن و مرد بودن اهمیتی ندارد.»

گدوت اضافه می‌کند: «افتخار می‌کنم که این فیلم سرانجام ساخته می‌شود. شما مردان و پسرها همیشه شخصیتی برای الگوبرداری داشته‌اند، چه سوپرمن باشد چه بتمن یا مرد-عنکبوتی. دخترها، همیشه پرنسس‌ها را داشته‌اند. زن‌ شگفت‌انگیز شخصیتی تندخو و فعال و به خودش باور دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید