news-background
news-background

«جنگ ستارگان» بعدی پس از «ظهور اسکای‌واکر» را نویسندگان Game of Thrones می‌سازند

«دیوید بنیاف» و «دن وایس» نویسندگی و کارگردانی اپیزود پایانی «بازی تاج‌وتخت» را برعهده داشته‌اند.

تولید دنباله‌هایی برای «جنگ ستارگان» توسط «دیوید بنیاف» و «دن وایس» پس از «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: Rise of Skywalker) به کارگردانی «جی.جی. ایبرامز» که اواخر سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود پیش از این به تأیید «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی رسیده بود. لوکاس‌فیلم فوریه سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» برای نویسندگی و تولید چند فیلم در دنیای «جنگ ستارگان» استخدام شده‌اند. استودیو می‌گوید فیلم‌های وایس و بنیاف جدا از سه‌گانه‌ی جدیدی است که «رایان جانسون» در حال توسعه‌ی آن‌هاست. اما ایگر روز گذشته تولید قسمت بعدی «جنگ ستارگان» بنیاف و وایس پس از «ظهور اسکای‌واکر» را تأیید کرده است.

«کیتلین کندی» مدیر لوکاس‌فیلم در سال ۲۰۱۸ وقتی همکاری با زوج نویسنده اعلام شده بود گفت: «دیوید و دن یکی از بهترین راویان امروز‌اند. نحوه‌ی مدیریت شخصیت‌های پیچیده، و عمق و غنای داستان، «جنگ ستارگان» را به شکلی بی‌پروا و به شدت هیجان‌انگیز به جلو می‌راند.»

وایس و بیناف با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفتند: «در تابستان سال ۱۹۷۷ ما [با اولین اپیزود فیلم] به کهکشانی بسیار دور سفر کردیم و از آن زمان تاکنون در رؤیای آن به سر می‌بریم. از فرصتی که به ما داده شده مفتخریم و کمی از مسئولیتی که به همراه دارد هراسان، و بسیار هیجان‌زده‌ایم تا به محض پایان سریال بازی تاج‌وتخت به سراغ آن برویم.»

ایگر اوایل ماه می اعلام کرده بود که پس از پایان روایت «لوک اسکای‌واکر» سه فیلم دیگر برای «جنگ ستارگان» عرضه می‌شود. اکنون تأیید شده است که اولین فیلم را بنیاف و وایس در ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ اکران می‌کنند. دو قسمت بعدی نیز دسامبر سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ به نمایش درمی‌آیند. در مقطع فعلی، هنوز معلوم نیست که آیا دو قسمت بعدی را هم بنیاف و وایس به تولید می‌رسانند یا نه.

بنیاف و وایس یک دهه‌ی گذشته را صرف تولید «بازی تاج‌وتخت» در شبکه‌ی HBO کرده‌اند. این سریال تحت سرپرستی آنان به یکی از محبوب‌ترین عناوین دنباله‌دار دنیا تبدیل شد. این زوج نویسندگی چندین اپیزود از مجموعه را برعهده گرفته و آخرین اپیزود سریال را کارگردانی کرده‌اند.

دیزنی «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» را در تاریخ ۲۰ دسامبر آینده در آمریکا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۴۷

نکته جالب اینه 90 درصد افرادی که به این آقایون غر میزنند نمیدونند که اگر همین 2 نفر نبودن اصلا نه میدونستن گیم اف ترونز چیه نه میدونستن جهان نغمه یخ و آتش رو با کدوم "ق" مینویسن. فقط در واقع جملاتی که از این و اون شنیدن رو تکرار میکنن و شدن منتقد

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۲۶

چه آمار دقیقی. از روش نمونه‌گیری تصادفي ساده استفاده کردید یا با روش نمونه‌گیری خوشه ای آمار "90 درصد"‌رو به دست آوردید :))))؟ lol بعد پرسشنامه پخش کردید به این نتیجه دست پیدا کردید که " نه میدونستن گیم اف ترونز چیه نه میدونستن جهان نغمه یخ و آتش رو با کدوم “ق” مینویسن"‌ ؟‌lol دوستمون یه سری توضیحات دادند. ولی با احترام پیشنهاد می‌کنم شما یه سرچ توی گوگل انجام بدین. 4 تا نقد بخونید. بعد یه چند تا ویدیو تو یوتیوب ببینید . یوزر اسکور فصل تو متاکریتیک رو چک کنید. یا حتی برید ردیت پستا رو بخونید. یا خیلی حوصله نداشتید برید 9gag چند تا meme در موردش ببینید. (همه اینا تو گوگل سرچ کنید هست، نگران نباشید چیز عجیبی نیست. lol) . مطمئنا خیلی پست مرتبط پیدا می‌کنید. لااقل از بین نتایج چند نفری پیدا میشن که "منتقد"‌باشن واقعا. ولی در کل زیاد خودتون رو سر یه سریال اذیت نکنید.

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۰۴

"کار را که کرد آنکه تمام کرد." وقتی یکاریو میخوایی شروع کنی باس دیگه تا تهش بری و با موفقیت کامل به انجامش برسونی نه اینکه ماسمالی کنی یا نیمه کاره رها کنی. D&D دقیقا اینکارارو کردن. با بیشتر نکردن اپیزودها (که اچ بی او بشدت مایل بوده) کارو نیمه کاره رها کردن و با دو سیزن آخر قضیه رو سرهم عاوردن "به بدترین شکل ممکن." در ضمن "منتقد" ها به ترتیب به اپیزودهای سیزن 8 امتیاز های 90-80-70-60-50- و 40 داده. حالا یکم پایین تر یا بالاتر ولی هر اپیزود یه ده تایی کشیده پایین امتیاز منتقدا. من بشخصه حاضر بودم کتابها تموم میشدن و از مثلا سال 2025 شروع میکردن به ساخت سریال ولی اینطور خاطره بد ازش تو ذهنمون نمیموند. یا حتی اگه جورج میجنبید بخودش کتابهارو زود تموم میکرد سال 2020 هم میشد شروع کنن کار روی سریالو.

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۳۲

وای وای وای وای...اینا به گند زدن تو گیم اف ترونز راضی نمیشن؟!!!

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۲۱

داداش استار وارز خیلی وقته گند خورده توشا! :/

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۴۵

I pity Star Wars fans...They have no idea what’s coming for them.

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۳

امیدوارم با این گندی که تو فصل آخر زدن ، نیان به استاروارز گند نزنن :((

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳

کند دنیای استاروارو با سولو زده شده خداکنه اینا به حد کمال نرسوندشون هنوزم باورم نمیشه برا سولو 300 میلیون دلار خرج کردن

نمایش اسپویل