news-background
news-background

همکاری مجدد «ویگو مورتنسن» با کارگردان Green Book در فیلم جنگی Beer Run

کمی بیش از یک سال از انتشار آخرین گزارش در مورد پروژه‌ی بعدی «پیتر فرلی» که قرار است یک کمدی در دوران جنگ ویتنام باشد می‌گذرد. فرلی پس از کسب اسکار با «کتاب سبز» (دانلود فیلم Green Book با لینک مستقیم) قصد دارد فیلم دیگری با همکاری ستاره‌ی آن فیلم «ویگو مورتنسن» بسازد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

ورایتی گزارش می‌دهد که مورتنسن در حال مذاکره است تا در فیلم بعدی فرلی که از کتاب «بزرگ‌ترین محموله آب‌جو تاریخ» (The Greatest Beer Run Ever) اقتباس می‌شود و هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده بازی کند. فیلم داستانی واقعی در مورد مردی روایت می‌کند که در سال ۱۹۶۷ از نیویورک عازم ویتنام می‌شود تا آب جویی با دوستانش بنوشد.

در صورتی که مورتنسن برای بازی در این فیلم قراردادی امضاء کند، بار دیگر با فرلی کارگردان «کتاب سبز» همکاری خواهد کرد. این فیلم برای مورتنسن نامزدی اسکار را به همراه داشت. دیگر نامزدی‌های اسکار این فیلم شامل بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال می‌شد. این در حالی که بود اغلب منتقدین انتظار پیروزی فیلم در بخش بهترین فیلم سال را نداشتند. علاوه بر این، مخاطبین این نقد را به فیلم وارد می‌کردند که چرا داستانی در مورد تبعیض نژادی باید توسط یک فیلمساز سفیدپوست روایت شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

با وجود آنکه فیلم با حواشی زیادی همراه بود، در گیشه بسیار پرفروش شد. فیلمنامه‌ی فیلم جدید فرلی و مورتنسن توسط «برایان کوری» و «پیت جونز» به نگارش در خواهد آمد.

مورتنسن اخیراً در فیلم «سقوط» (Falling) دیده شده که اولین فیلم بلند بازیگر در مقام کارگردان بود. این فیلم اخیراً به فهرست آثار پذیرفته شده‌ی جشنواره‌ی کنسل‌شده‌ی کن ۲۰۲۰ اضافه شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید