news-background
news-background

«جنسن اکلس» به فصل سوم The Boys پیوست؛ تاریخ پخش اپیزودهای پایانی Supernatural مشخص شد

«جنسن اکلس» ستاره‌ی سریال «فراطبیعی» (دانلود سریال Supernatural با لینک مستقیم) به فصل سوم سریال ابرقهرمانی «پسران» (دانلود سریال The Boys با لینک مستقیم) آمازون ملحق شد. اکلس در صفحه‌ی اینستاگرام خود در این باره می‌نویسد: «همیشه فکر می‌کردم وقتی سریال «فراطبیعی» امسال سرانجام به پایان برسد چه باید بکنم. سپس این فکر به ذهنم رسید.»

اکلس در فصل سوم «پسران» در نقش «سولجر بوی» (Soldier Boy) ظاهر خواهد شد. این شخصیت پس از حضور در جبهه‌های جنگ جهانی دوم، به یکی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی فرهنگ آمریکا تبدیل می‌شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«اریک کریپکی» نویسنده‌ی «پسران» می‌گوید: «در دوران کودکی، رؤیایی دیوانه‌وار و ناممکن در سر داشتم – «جنسن اکلس» را به خدمت بگیرم. خوشبختانه می‌توانم بگویم که این رؤیا به حقیقت پیوسته. جنسن بازیگر فوق‌العاده‌ای است و حتی انسانی بهتر، بوی خوش شکلات می‌دهد و من او را برادر خود می‌دانم. او در نقش «سولجر بوی»، اولین ابرقهرمان، جنبه‌های طنز بسیار، پرخطر و جذابی را به شخصیت خواهد بخشید. مشتاقم که دوباره با او در محل فیلمبرداری حاضر شوم و به «پسران» حال‌وهوایی «فراطبیعی» بدهم.»

آمازون فصل دوم «پسران» را ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند و از هم اکنون سفارش ساخت فصل سوم را صادر کرده است. این سریال بر اساس کتاب‌های کامیک پرفروش «گرث انیس» و «دریک رابینسون» اقتباس شده است. «سث روگن» و «ایوان گلدبرگ» با کمپانی «پوینت گری» تهیه‌کنندگان اجرایی سریال بوده‌اند.

اکلس در سریال «فراطبیعی» که سال ۲۰۰۵ توسط کریپکی خلق شد نقش‌آفرینی می‌کند. این سریال قرار بود در ماه می گذشته با فصل پانزدهم به پایان برسد، اما پاندمی ویروس کرونا تولید پروژه را متوقف کرد. اکلس در سریال «اسمال‌ویل» (دانلود سریال Smallville با لینک مستقیم) هم سابقه‌ی بازی داشته است. اکلس و همسرش «دنیل اکلس» به همراه «میشا کالینز» دیگر ستاره‌ی «فراطبیعی» در زمینه‌ی جمع‌آوری کمک‌های مالی برای امور خیریه نیز فعالیت می‌کنند.

شبکه‌ی CW که «فراطبیعی» را روی ایر می‌برد، دوشنبه شب برنامه‌های خود برای سریال‌های فصل پاییز ۲۰۲۰ را رونمایی کرد. بر این اساس، پخش اپیزودهای پایانی «فراطبیعی» به عنوان طولانی‌ترین سریال شبکه از ۸ اکتبر (۱۸ مهر ماه ۱۳۹۹) آغاز و تا ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان ماه ۱۳۹۹) ادامه پیدا می‌کند. پیش از پخش اپیزود نهایی، یک ویژه‌برنامه روی ایر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۲۸

فعلا که فصل دومش هم پخش نشده

نمایش اسپویل
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۲۸

سوپرنچرالارو نریزین تو بویزا

نمایش اسپویل