news-background
news-background

اضافه شدن بازیگران جدید به سریال Sandman نت‌فلیکس؛ «جنا کولمن» در نقش یک «کنستانتین»

بازیگران جدیدی با اعلام نت‌فلیکس به سریال «سندمن» (The Sandman) ملحق شدند. «کربی هاول-باپتیست»، «میسون الکساندر پارک»، «دانا پرستن» و نه بازیگر دیگر به فصل اول این سریال فانتزی پیوسته‌اند. «جنا کولمن»، «نیام والش»، «جولی ریچاردسون»، «دیوید تیولیس»، «کایو را»، «استیون فرای»، «رزان جمال»، «سندرا جیمز یانگ» و «پیتن اسوالت» دیگر بازیگران جدید سریال خواهند بود.

«کربی هاول-باپتیست» در نقش «مرگ» (Death)، خواهر زیرک‌تر و خوش‌خو‌تر «خیال»، «میسون الکساندر پارک» در نقش «میل» (Desire)، «دانا پرستون» در نقش «ناامیدی» (Despair)، خواهر «خیال»، و برادر «میل»، «جنا کولمن» در نقش «جوهانا کنستانتین»، جن‌گیر ماجراجو و مادر مادر مادر مادربزرگ «جان کنستانتین»، «نیام والش» در نقش «ایثل کریپس جوان»، «جولی ریچاردسون» در نقش «ایثل کریپس»، زنی با هزاران هویت، «دیوید تیولیس» در نقش «جان دی»، پسر «ایثل»، «کایو را» در نقش «رز واکر»، زن جوانی در جستجوی برادر گمگشته‌اش، «ایتیون فرای» در نقش محافظ «رز واکر»، «رزان جمال» در نقش «لایتا هال»، بهترین دوست «رز واکر»، «سندرا جیمز یانگ» در نقش «یونیتی کینکید» وارثه و ولی‌نعمت مرموز «رز واکر»، و در نهایت «پیتن اسوالت» در نقش «متیو کلاغ» بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان رسمی «سندمن» آمده است:‌ «پیوندی غنی میان اسطوره‌های مدرن و فانتزی پیچیده که در آن داستان‌های معاصر، درام تاریخی، و افسانه در هم تنیده شده‌اند. «سندمن» افراد و مکان‌هایی را دنبال می‌کند که از «مورفیوس»، «پادشاه خیال» تأثیرپذیرفته‌اند، در حالی که او خطاهای کیهانی – و انسانی – که در طول حیات درازش مرتکب شده را جبران می‌کند.»

پیش‌تر گزارش شده بود در اقتباس تلویزیونی از «سندمن» نوشته «نیل گیمن»، «تام استورج» در نقش «خیال» (Dream)، «ارباب خیال‌بافی»، «گوئندولین کریستی» بازیگر «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در نقش «لوسیفر» (Lucifer) حکمران دوزخ، «ویوین آچامپونگ» در نقش «لوسین» (Lucienne)، نگهبان معتمد قلمرو خیال، «دیوید هالبروک» در نقش «کورینتیان» (The Corinthian)، کابوسی فراری، «چارلز دنس» دیگر بازیگر «بازی تاج‌وتخت» در نقش «رودریک برگس»، یک شخصیت شارلاتان، اخاذ و جادوگر، «عاصم چوادری» در نقش «هابیل»، و «سانجیو بسکار» در نقش «قابیل» بازی می‌کنند.

گیمن به همراه «دیوید اس. گویر» و «آلن هاینبرگ» تهیه‌کننده‌ اجرایی سریال «سندمن» خواهد بود. هاینبرگ فیلمنامه‌ قسمت اول «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) را در کارنامه دارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید