news-background
news-background

«جنا فیشر» بازیگر سریال Office نقش همسر «مت له‌بلانک» در سریال Man with a Plan را از دست داده چون مخاطبین باور نمی‌کردند «پم» با «جویی» ازدواج کند

برای «جنا فیشر»، بازی در نقش «پم» در ۹ فصل از سریال «اداره» (The Office) هم با خیر و هم با شر همراه بوده است. این بازیگر اخیراً در پادکست «آفیس لیدیز» سرانجام فاش می‌کند که چرا پس از بازی در اپیزود آزمایشی سریال «مردی با یک برنامه» (Man with a Plan) با بازی «مت له‌بل انک» ستاره سریال «دوستان» (Friends) در نقش «جویی تریبیانی» از پروژه جدا شده و جای خود را به بازیگر دیگری داده است.

فیش می‌گوید بازی در نقش همسر له‌بلانک در سریال «مردی با یک برنامه» را از دست داده چون باور اینکه بازیگر شخصیت «پم» در «اداره» با بازیگر «جویی» در «دوستان» ازدواج کند برای مخاطبین آزمایشی دشوار بوده است: «آن‌ها باور نمی‌کردند که پم حاضر است با جویی ازدواج کند.»

فیشر ادعا می‌کند که شبکه مدیران شبکه در ابتدا درخواست کرده بودند او در «صحنه‌های بیشتری» بازی کند، اما واکنش مخاطبین این فرصت را به باد داده است: «می‌گفتند – دقیقاً نقل قول می‌کنم، می‌گفتند: «باورم نمی‌شود که پم با جویی ازدواج کند. این دو با هم جور نیستند.» این بازخوردی بود که گرفته بودند.»

«انجلا کینزی» مجری پادکست که در سریال «اداره» نقش «انجلا مارتین» را بازی کرده می‌پرسد: «شما را فقط به عنوان پم و جویی می‌دیدند؟» فیشر جواب می‌دهد: «بله. برای آن‌ها قابل باور نبود که این دو ازدواج کنند و خانواده تشکیل دهند.»

فیشر نحوه کنار گذاشته شدنش از سریال را به یاد می‌آورد: «اولین چیزی که گفتم این بود: «سریال سفارش ساخت گرفته یا نه؟» جواب دادند: «عزیزم، قضیه بدتر از این حرف‌هاست.» گفتم: «بدتر از این حرف‌ها یعنی چه؟» گفتند: «سفارش ساخت گرفته، اما بدون تو.» واکنشم این بود: «عجب، به گمانم باید چمدان‌هایم را ببندم.»»

سریال «مردی با یک برنامه» در قالب چهار فصل ساخته شد و از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ از شبکه سی‌بی‌‌اس روی ایر رفت. «لیزا اسنایدر» در نقهایت در نقش همسر له‌بلانک را بازی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید