news-background
news-background

«جف بریجز» می‌گوید سرطانش بهبود پیدا کرده و آماده بازی در سریال Old Man است

«جف بریجز» می‌گوید وضعیت سرطانش بهبود پیدا کرده و آماده می‌شود تا در سریال «پیرمرد» (The Old Man) شبکه اف‌اکس بازی کند. بریجز که تهیه‌کننده این سریال نیز خواهد بود، در صفحه اینستاگرام خود می‌نویسد حالش بهتر شده.

بازیگر برنده اسکار «دل دیوانه» (Crazy Heart) می‌نویسد «سرطانم رو به بهبودی گذاشته» و اضافه می‌کند که اندازه غده حالا «به اندازه یک تیله» و «کووید را پشت سر گذاشته‌ام.» او متنی طولانی در وبسایت خود منتشر کرده و ویدیویی به اشتراک گذاشته که به نظر پیش از ابتلایش به سرطان فیلمبرداری شده است. او می‌گوید: «خوشحالم که به «پیرمرد» برمی‌گردم. خوب به نظر می‌رسد. این هم ویدویی از آن...»

این سریال قرار بود در سال ۲۰۲۱ پخش شود و او را پس از پنج دهه به تلویزیون بازگرداند، اما تولید پروژه در ماه اکتبر سال گذشته با تشخیص سرطان در بریجز متوقف شد. او چند ماه قبل به ویروس کرونا نیز مبتلا شده بود. فیلمبرداری این پروژه در ماه مارس سال ۲۰۲۰ با آغاز پاندمی متوقف شد. در آن مقطع دو سوم سریال تولید شده بود و پاییز گذشته وقتی بریجز به سرطان مبتلا شد، سازندگان تولیدش را به تازگی از سر گرفته بودند.

«پیرمرد» اقتباسی است از کتابی به همین نام نوشته «توماس پری» که داستانی در مورد یک مأمور فراری سازمان سیا به نام «دن چیس» با بازی بریجز روایت می‌کند. این مأمور سال‌هاست که به صورت پنهانی زندگی می‌کند و ناگهان قاتلی را در تعقیب خود می‌بیند. دن برای بقا باید اعمال گذشته‌اش را اصلاح کند.

«جان استاینبرگ» و «رابرت لوین» نویسندگان «پیرمرد» و بریجز به همراه «وارن لیتلفیلد»، «دن شاتز» و «دیوید شیف» از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. استاینبرگ و لوین پیش‌تر در سریال «بادبان‌های سیاه» (Black Sails) همکاری کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید