news-background
news-background

[سینمای ایران]جشنواره فیلم فجر مشهد هنوز به پایان نرسیده است

در حالی که 2 روز پیش اختتامیه جشنواره فیلم فجر را داشتیم،باید گفت جشنواره فیلم فجر مشهد هنوز به پایان نرسیده است و در لحظات پایانی 2 فیلم دیگر به لیست خود افزوده است.

به گزارش مهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به دلیل اضافه شدن دو فیلم به جدول پخش این جشنواره دو روز به تعویق افتاد.

سعید سرابی شامگاه شنبه با حضور در پردیس سینما هویزه مشهد به سوالات خبرنگاران در خصوص روند برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد پاسخ داد.مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اختتامیه این دوره از جشنواره فیلم فجر مشهد در روز پنج شنبه ۲۹ بهمن برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: قرار است چند فیلم دیگر به جدول پخش فیلم های این دوره از جشنواره در مشهد اضافه شود و به همین دلیل برگزاری اختتامیه به تعویق افتاده است. سرابی از اکران قطعی فیلم «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی در روزهای آتی جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد و گفت: علاوه بر این فیلم، رایزنی های لازم برای اکران فیلم «ایستاده در غبار» هم انجام شده و نمایش این فیلم ها در مشهد قطعی است.
وی از حضور احتمالی فریدون جیرانی و شهاب ملت خواه در اختتامیه خبر داد و افزود: حضور این دو سینماگر خراسانی از نکات شاخص اختتامیه جشنواره فیلم فجر مشهد است.سرابی بیان کرد: پیش از این بنا بود فیلم منتخب جشنواره در اختتامیه اکران شود که با توجه به اضافه شدن سه فیلم دیگر این موضوع منتفی شده است.
وی از اکران فیلم «چهارشنبه» ساخته سروش محمدزاده خبر داد و افزود: تهیه کننده این فیلم برای دو اکران آن اعلام آمادگی کرده است با این حال احتمالا «چهارشنبه» شاهد یک اکران در مشهد باشیم.
گفتنی است سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در پنجمین روز خود با فروش پایین تری نسبت به روزهای گذشته مواجه بود.
فیلم «پل خواب» در سینما هویزه مورد استقبال تماشاچیان قرار نگرفت و در دو نوبت نمایش تنها دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروش کرد در حالیکه «دیشب کی سحر را دیدی» در یک نوبت نمایش به همین میزان بلیط فروخت.
نکته قابل توجه آنکه در سینما آفریقا شرایط متفاومتی حاکم بود. در این سینما تنها در یک نوبت ۵۵۸ نفر به تماشای پل خواب نشستند در حالی که فیلم «دیشب سحر را کی دیدی» در دو نوبت نمایش تنها ۲۲۷ صندلی را به اشغال خود درآورد.
 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید