news-background
news-background

«جسی باکلی»: فیلم I'm Thinking Of Ending Things نیاز به توضیح ندارد

«جسی باکلی» امسال از یک سو فیلم فاجعه‌بار «دولیتل» (Dolittle) را روی پرده داشت و از سوی دیگر در فیلم تحسین‌شده‌ی «به پایان رابطه فکر می‌کنم» (دانلود فیلم I'm Thinking Of Ending Things با لینک مستقیم) «چارلی کافمن» و فصل چهارم سریال «فارگو» (Fargo) که هنوز روی ایر نرفته بازی کرده است. فیلم کافمن اقتباس عجیبی بود از رمان «ایان ید» که حتی باکلی توان توضیح دادنش را ندارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

باکلی در مصاحبه با «ایندی‌وایر» در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز سعی دارد مانند مصاحبه‌های پیشین از ارائه‌ی توضیح برای فیلم خودداری کند یا نه می‌گوید: «فکر می‌کنم هنوز همان احساس را در مورد فیلم دارم. توضیح اینکه چه معنایی دارد به شما یا هر کسی که فیلم را دیده باشد دشوار است، زیرا این تجربه‌ی شماست. چیزی نیست که به من محدود باشد، هرگز چنین نبوده. چیزی است که از وقتی فیلمنامه را خواندم تا وقتی در آن بازی کردم، و بعد تا وقتی تماشایش کردم متعالی شد، تغییر پیدا کرد و به حرکت درآمد. مسئله این نیست که توضیحش دشوار است، بلکه فقط معتقد نیستم که این سؤال درست باشد.»

باکلی اضافه می‌کند:‌ «همه از زاویه‌ی دید خودشان به همه چیز زندگی نگاه می‌کنند، بنابراین هرگز قرار نیست تک تک افراد یک درک یکسان از فیلم داشته باشند. نمی‌توان همه را راضی کرد. در ضمن، هنر قرار نیست خوشایند باشد. باید برانگیزاننده باشد.» دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«جسی باکلی» با این حال در مورد شخصیتش در فیلم که تنها «زن جوان» نام گرفته بود پاسخ روشن‌تری می‌دهد: «حتی نمی‌دانم که او مرا «زن جوان» نامیده یا نه، اما در فیلمنامه به این شکل آمده. فکر نمی‌کنم چارلی به من گفته باشد: «تو. ای زن جوان، با تو سخن می‌گویم. بیا اینجا.» به نظر من او اسم مرا جسی گذاشته!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید