news-background
news-background

«جسیکا هنویک» به Knives Out 2 پیوست

«جسیکا هنویک» که اخیراً در «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) نقش‌آفرینی کرده، به فیلم پرستاره «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) ملحق شد. در این فیلم «دنیل کریگ» برای بازی در نقش اول و «رایان جانسون» برای کارگردانی بازخواهد گشت. پیش‌تر گزارش شده بود که «دیو باتیستا»، «جنل مونی»، «کاترین هان»، «کیت هادسون»، «مدلین کلاین»، و «ادوارد نورتون» به این دنباله ملحق شده‌اند.

در ماه مارس گزارش شده بود که نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است. این قرارداد در تاریخ شبکه‌های استریمینگ بی‌سابقه بود. در حال حاضر مشخص نیست که نورتون و باتیستا و دیگران در دنباله چه نقشی را بازی می‌کنند اما تولید فیلم قرار است از تابستان آینده در یونان آغاز شود.

«چاقوکشی» در سال ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت اکران شد و در حالی که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۳۱۱.۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. جانسون که نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شده بود، بلافاصله پس از عرضه شدن قسمت اول فاش کرد که در حال کار بر روی دنباله است.

هنویک پس از بازی در سریال ابرقهرمانی «مشت آهنین» (Iron Fist) مارول و نت‌فلیکس به شهرت رسید. او به تازگی فیلمبرداری قسمت چهارم «ماتریکس» با بازی «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» را به پایان برده و در حال بازی در فیلم پرخرج «مرد خاکستری» (The Gray Man) مقابل «رایان گاسلینگ»، «کریس اوانز» و «آنا د آرماس» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید