news-background
news-background

جزئیات و خلاصه داستان نهمین فیلم «کوئنتین تارانتینو» منتشر شد

هواداران دنیای سینما و به ویژه کارگردان نامی این عرصه، «کوئنتین تارانتینو» منتظر اخبار جدید درباره ی نهمین اقدام سینمایی او هستند. این کارگردان سرشناس تاکنون ساخت چندین فیلم ماندگار تاریخ سینما از جمله «داستان عامه پسند، هشت نفرت انگیز و بیل را بکش» و... را برعهده داشته است و حالا وقت آن است تا نهمین فیلم سینمایی دوران حرفه ای ارش را کارگردانی نماید. بنا به گفته ی قبلی تارانتینو قرار شده تا بعد از اکران دهمین فیلم از او شاهد بازنشستگی اش از حرفه ی کارگردانی باشیم.

اخبار اولیه ی منتشر شده برای این فیلم حاکی از آن بودند که تارانتینو فیلمی درباره ی دار و دسته ی چارلز منسن خواهد ساخت. چند روز پیش شخص کارگردان این خبر را تکذیب نمود و رسما اعلام کرد که فیلم جدیدش درباره ی منسن ها نخواهد بود. پایگاه خبری «VanityFair» به تازگی موفق به مصاحبه با یکی از افرادی شده که ادعا می کند متن فیلمنامه ی اثر را خوانده است. این پایگاه خبری به نقل از منبع آگاه خلاصه داستان فیلم نهم تارانتینو را چنین منتشر کرده است:

فیلم جدید تارانتینو داستان خود را در سال 1969 و در شهر لس آنجلس روایت می کند و تمرکزش بر روی زندگی یک بازیگر تلویزیون است که به تازگی با سریالش به موفقیت چشمگیر دست یافته و به دنبال راهیست تا وارد حرفه ی فیلمسازی شود. این بازیگر یک شخص دیگر به عنوان بدلکار دارد که او نیز در تلاش برای وارد شدن به عرصه ی سینماست. داستان نزاع این دو شخص در فضایی روایت می شود که تحت تاثیر قتل های زنجیره ای خاندان چارلز منسن است.

 

در حال حاضر خبری درباره ی فهرست بازیگران این اثر در اختیار نیست اما برخی منابع مدعی شده اند که تارانتینو با «مارگو رابی» وارد مذاکره شده است. بازیگران مذکری چون تام کروز, برد پیت, ساموئل ال جکسون و لئوناردو دیکپریو نیز به اعتقاد برخی منابع با این کارگردان وارد مذاکره شده اند. گفته می شود که تارانتینو سال آینده در ماه ژوئن فیلمبرداری اثر را در لس آنجلس آغاز می کند و انتظار می رود در سال 2019 شاهد اکران آن باشیم. پیش از این پایگاه خبری «Deadline» اعلام کرده بود که فیلمنامه ی اثر شباهت زیادی به داستان عامه پسند دارد و به احتمال زیاد برای عملی شدن آن به بودجه ی حداقلی 100 میلیون دلاری نیاز است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید