news-background
news-background

جزئیات داستان فصل سوم سریال فلش «The Flash»

در فصل دوم شاهد رقابت سخت بری آلن با زوم بودیم که پس از مدتها تلاش توانست زوم را از بین ببرد. درحال حاضر، CW خلاصه داستان رسمی خود را برای فصل 3 این عنوان، منتشر کرده است که می توانید در متن زیر آن را بخوانید.

"بری آلن (گرانت گاستین) پس از بازگشت به زمان گذشته، توانسته یک زندگی که همیشه آرزوی آن را داشته است را در کنار پدر و مادرش داشته باشد. هنگامی که بِری میخواهد زندگی گذشته اش را فراموش کند، متوجه می شود که بازگشت در زمان عواقب بسیار خطرناکی را دارد که باید با آنها دست و پنجه نرم کند. او علاوه بر از دست دادن خاطرات قدیمی اش، قدرتش نیز کم کم در حال محو شدن می باشد. هنگامی که حملات فاجعه انگیزی را در شهر می بیند، بین دو تصمیم گیر می کند، او باید مثله یه شخص عادی زندگی کند و یا به گذشته اش برگردد و به عنوان "فلش" به جامعه خدمت کند"

the-flash-season-3-1kid-flash-flashpoint

اما خلاصه داستان این فصل برای ما چیزی را روشن نمی کند و تماشاگران در هیجان شروع فصل سوم هستند. بری پس از تغییر جدول زمانی، حافظه اش را کم کم دارد از دست می دهد و قدرتش نیز در حال ناپدید شدن است و باید با این دو مبارزه کند تا مانند قدیم شود و این در حالیست که به آرزوی همیشگی اش یعنی زندگی در کنار مادرش رسیده است.

شاید جالب است بدانید که در این فصل دشمن های اصلی او چه کسانی هستند، «ساویتار» و «دکتر جادو» دو دشمن مشترک بری هستند. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

فصل سوم سریال فلش در 4 ام اکتبر برابر با 14 مهر امسال از شبکه CW پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید