news-background
news-background

جزئیات جدیدی از ولورین 3 از زبان هیو جکمن و قسمتهایی از فیلم نامه

کاراکتر ولورین یکی از بهترین نقش هایی است که هیو جکمن در سالهای بازیگریش ایفا کرده است و شاید دیگر نتواند نقشی به خوبی آن بازی کند. برای ما شخصیت ولورین با بازی هیوجکمن گره خورده است و شاید فیلم بعدی او آخرین بازی او در نقش کاراکتر ولورین باشد. با وجود این، هنوز اطلاعات زیادی در مورد قسمت سوم سری فیلم های انفرادی ولورین در دسترس نیست. به نظر می رسد که تنها یک هفته باید صبر کرد تا جزئیات بسیار جالبی در مورد این فیلم به گوش برسد. جکمن در مصاحبه ابراز کرده است:

"فیلم برداری به اتمام رسیده است. من امروز جیم مانگولد(کارگردان) را دیدم. او در حال اتمام تدوین فیلم می باشد. به نظر در طی یک هفته آینده برخی از جزئیات این فیلم منتشر خواهد شد. تمام آنها را خواهم گفت. من از جمله افرادی هستم که همه چیز را به همه کس خواهم گفت. اساساً این فیلم بسیار متفاوت خواهد شد، متفاوت از هرچه تا کنون انجام دادیم."

هیو جکمن به تازگی در مصاحبه ای که بر روی فرش قرمز در شب هالیوود داشت پرده از برخی از مراحل ساخت فیلم ولورین برداشت. اگرچه جزئیات این فیلم در ماههای اخیر بسیار پنهان شده است، او فاش کرد که کارگردان جیم مانگولد، در مراحل ویرایش قسمت سوم این سری فیلم می باشد و برخی از جزئیات دیگر هفته آینده منتشر می شود. البته او چیز بیشتری از ماهیت این جزئیات نگفت و همچنان محتاطانه صحبت می کرد. ولی از صحبت های او می توان دریافت هفته آینده همه چیز ممکن است رو شود. با وجود این واقعیات که این فیلم برای اکران در اوایل سال 2017 آماده خواهد شد به نظر تریلر این فیلم بزودی منتشر می شود.

4

از بین تمام فیلم های ابرقهرمان که در سال آینده قرار است نمایش یابد قطعاً ولورین مرموزترین آنهاست. شایعات زیادی درباره این فیلم وجود دارد ولی هیچ کدام تایید نشده اند. این موضوع مشخص است که داستان این فیلم در زمان کهنسالی لوگان اتفاق می افتد و در اوایل ساخت این فیلم هیو جکمن و جیمز منگولد این فیلم را با درجه R فیلم برداری کردند.

البته دو صفحه از فیلم نامه که توسط جیمز منگولد منتشر شد، جزئیات جالبی را در اختیار طرفداران این فیلم قرار داد. یکی از این اطلاعات این است که در جایی هیو جکن از واژه "برو به جهنم." استفاده می کند. از آنجایی که استفاده از این واژه در فیلم هایی با رده MPAA مجاز نیست پس در نتیجه به احتمال فراوان این فیلم با درجه کیفی R عرضه می شود. نزاع های این فیلم بر روی زمین، واقع گرایانه و پر از عواقب می باشد. همچنین موضوع فناناپذیر بودن لوگان نیز در جاهایی از فیلم نامه نقص شده است. ولورین پیر و الکلی می شود زیرا قدرت شفابخشی او در حال از بین رفتن می باشد. همچنین ممکن است نجات پیدا نکند. این صفحه فیلم نامه همچنین از گروهی تبه کار پرده برداری کرد که به عنوان Bangers معرفی می شوند که برای کسی در کتاب های کمیک آشنا نیست. یکی از اعضای آن،به نام وحشت، چیزی را به سمت لوگان شلیک می کند و به پایش اصابت می کند.

5

همچنین مورد دیگری که ذهن مخاطبان این فیلم را مشغول کرده است نام این فیلم است. عکس بیلبورد بزرگی به اندازه یک ساختمان که  در صفحه فیس بوک ولورین هیو جکمن منتشر شده با نام چاپ شده لوگان در پایین آن ما را یاد اولین فیلم رامبوی سیلوستر استالونه  می اندازد که با راکی بالبوآ به پایان رسید. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

همین که منگولد  همین دو صفحه از فیلم نامه را به اشتراک گذاشته است جای امیداوری است که در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این فیلم محبوب فاش شود.

 گرفتن حق تولید آخرین قسمت ولورین یکی از معاملات بزرگ کمپانی روباه قرن 20 می باشد. همچنین با وجود بازنشستگی هیو جکمن از این سری، استدیو باید به نحو مقتضی راهی برای خروج او از فیلم داشته باشد و همچنین بازیگری مناسب را برای پر کردن جای خالی او پیدا کند، که این موضوع کار آسانی نیست.در پایان پوستر جدید این فیلم را میتوانید مشاهده نمایید.

3

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید