news-background
news-background

جزئیات تازه از پروژه بعدی کارگردان Your Name و  Weathering With You

«ماکاتو شینکای» به دو فیلم انیمه تحسین‌شده «نام تو» (دانلود فیلم Your Name با لینک مستقیم) و «فرزند آب‌وهوا» (دانلود فیلم Weathering With You با لینک مستقیم) دنیای انیمه را تسخیر کرد. این کارگردان به تازگی در شبکه‌های اجتماعی استوری‌بوردهای پروژه‌ی آینده خود را به اشتراک گذاشته است. از عنوان و داستان این پروژه اطلاعاتی فاش نشده اما به نظر می‌رسد که شینکای در حال خلق یک انیمه‌ی کلاسیک دیگر باشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

عشق مضمون اصلی فیلم‌های شینکای است، همان‌گونه که در «فرزند آب‌وهوا» دو زوج عاشق جوان وجود داشت و یکی از آن‌ها می‌توانست آب‌وهوا را کنترل کند. پیش از این فیلم، شینکای با «نام تو» داستان مشابهی روایت کرده بود در مورد دو زوج عاشق دیگر. بنابراین بعید نیست که فیلم جدید او ساختار روایی مشابهی داشته باشد که با انیمیشن‌های نفس‌گیر ترکیب شده.

این کارگردان در صفحه‌ی توییتر رسمی خود وعده‌ی پروژه‌ی تازه‌ای را داده و می‌نویسد: «اخیراً، در اتاقم می‌مانم و استوری‌بوردها را طراحی می‌کنم، اما نسبت به کار قبلی چشمانم ضعیف‌تر شده‌اند...»

سپتامبر گذشته گزارش شد که «لی آیزک چانگ» کارگردان فیلم تحسین‌شده‌ی «میناری» (Minari) نسخه‌ی لایو-اکشن فیلم فانتزی «اسم تو» را نوشته و کارگردانی کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید