news-background
news-background

جزئیات و اکران انیمیشن «موانا»

همانطور که می دانید سال 2016 سالی پر از انیمیشن های جالب و پرفروش بود و این یعنی از این پس باید بیشتر شاهد آمدن انیمیشن های جدید باشیم.در 23 ام ماه نوامبر امسال یعنی کمتر از 3 ماه دیگر قرار است انیمیشن جدیدی از کمپانی دیزنی بر روی پرده های سینما برود، نام این انیمیشن «موانا» می باشد که در ادامه داستانش را با هم میخوانیم.

داستان این انیمیشن مهیج در رابطه با دختری سرخپوست و شجاع و دلیر به نام موانا است نقش مقابل موانا مردی قدرتمند به نام دمیگاد است که با یک قایق در جستجوی یک جزیره رویایی با هم همسفر می شوند اما برای پیمودن به جزیره ای که هیچ غم و اندوهی در آن وجود ندارد مشکلاتی سر راه آن دو قرار می گیرد آیا موانا جزیره ی افسانه ای خودش را پیدا خواهد کرد  یا نه. در طول سفر مونا (با صدای Auli'i Cravalho) با شخصی به نام «مائوئی» (با صدای دواین جانسون) برخورد می کند، که او را تعلیم و آموزش جنگی می دهد تا در ادامه ی سفرش به مشکلی بر نخورد. همچنین در طول سفرش او با موجوداتی غول پیکر و خطرناک برخورد می کند که هرکدام از آنها را باید شکست دهد.

این انیمیشن بسیار زیبا محصول "دیزنی" و به نویسندگی و کارگردانی «ان ماسکر» و «ران کلمنتس» انجام شده که در قالب موضوعی اکشن و سراسر ماجراجویی بزودی در سینمای های دنیا اکران خواهد شد.

در انتها اولین و جدیدترین پوستر از این انیمیشن زیبا را می توانید ببینید و پیشنمایش نیز در انتهای صفحه قابل مشاهده می باشد. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

 moana_official_poster

[جهت مشاهده پیش نمایش این انیمیشن زیبا برروی این قسمت کلیک کنید]

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید