news-background
news-background

«جرمی کلارکسون» فاش کرد در حین کریسمس به کرونا مبتلا شده است: «می‌ترسیدم در تنهایی بمیرم»

«جرمی کلارکسون» مجری ۶۰ ساله‌ی «گرند تور» (The Grand Tour) و «تخت گاز» (Top Gear) فاش کرد که در ایام کریسمس با ویروس کرونا جنگیده و این ترس و وحشت به سراغش آمده که نکند در تنهایی و بی‌کسی بمیرد. این مجری بریتانیایی می‌گوید خوشبختانه حالش بهبود پیدا کرده، اما در مقاله‌ای از دوران نگران‌کننده‌ی امروز گفته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کلارکسون توضیح می‌دهد که چهار روز پیش از کریسمس احساس ناخوشی کرده و پس از گوگل کردن علائم ابتلا به ویروس، آزمایش کرونا داده و به او هشدار داده‌اند که ممکن است کارش به بیمارستان بکشد.

او در مقاله‌ای برای «تایمز» می‌نویسد: «پیام پزشک بسیار روشن بود؛ پنج تا ۱۴ روز احساس ناخوشی خواهم کرد و بعد یا حالم بهتر شده یا باید به بیمارستان بروم. سپس از آنجا که ۶۰ ساله‌ام و چاق، و از آنجا که نیم میلیون نخ سیگار کشیده‌ام و دو بار به ذات‌الریه مبتلا شده‌ام، احتمالاً خواهم مرد، در تنهایی، درون یک چادر پلاستیکی.»

کلارکسون در ادامه علائم ابتلایش به ویروس کرونا را به اشتراک می‌گذارد و توضیح می‌دهد: «با کتاب جدید «دان وینزلو» و یک بسته [کلم] کیل به تخت رفتم و منتظر ماندم تا اجل معلق از در وارد شود. راستش را بخواهید – خیلی ترسناک بود.»

کلارکسون هفته‌ی گذشته گفته بود که اپیزود ویژه‌ی «گرند تور» که به‌تازگی از آمازون منتشر شده به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا کوتاه‌تر شده است. در این اپیزود ویژه او مانند همیشه با «جیمز می» و «ریچارد هموند» به ماجراجویی‌هایش ادامه داده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید