news-background
news-background

«جرمی کلارکسون»: «مگان مارکل» یک بازیگر کوچک و سطحی تلویزیونی است

 

مارکل در مصاحبه با «اپرا وینفری» خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا را به رفتارهای نژادستیزانه متهم کرده است.

 

«جرمی کلارکسون» مجری سابق «تخت گاز» (Top Gear) و فعلی «گرند تور» (The Grand Tour) وارد بحث پیرامون مصاحبه‌ی «مگان مارکل» با «اپرا وینفری» و حواشی آن از جمله جدایی «پی‌یرس مورگان» از برنامه‌ی «صبح به‌خیر بریتانیا» شد.

در پی پخش مصاحبه‌ی جنجالی مارکل با اپرا، مورگان ادعا کرد که به نظر او مارکل در مورد تجربه‌ی حس خودکشی در حین حضورش در خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا و نگرانی اعضای خانواده در مورد رنگ پوست فرزندش دروغ می‌گوید. «الکس برسفورد» همکار مورگان در حین پخش زنده‌ی «صبح به‌خیر بریتانیا» از شبکه‌ی ITV او را به چالش کشید و سبب شد که به یکباره استودیو را ترک کند. مورگان سپس اعلام کرد که از اجرای این برنامه کناره‌گیری می‌کند. اظهارات مورگان در مورد مارکل موجب ثبت بیش از ۵۷ شکایت به سازمان تنظیم مقررات آف‌کام شد.

کلارکسون بریتانیایی به‌تازگی مقاله‌ای برای نشریه‌ی «سان» به نگارش درآورده و می‌گوید مارکل ستاره‌ی سابق سریال «سوتس» (Suits) شبکه‌ی کابلی USA تحت تأثیر «جوانان و نادانانی است که معتقدند مظلوم‌نمایی متزورانه او یک روز رژیم سلطنتی را به سقوط می‌کشاند، اما نخواهد کشاند.»

او در ادامه ادعا می‌کند که علی‌رغم تمامی مشکلات رژیم سلطنتی بریتانیا – «بریده شدن سرها، روابط مخفیانه، کناره‌گیری‌ها»، تردیدی ندارد که «افکار پیش‌پاافتاده یک بازیگر زن کوچک و سطحی شبکه‌های کابلی» را هم تحمل خواهد کرد.

کلارکسون می‌نویسد:‌ «در این مورد به من اعتماد کنید. مارکل رنگ عوض می‌کند، و طی پنج سال، به تصمیم خودش برای مجله‌ها نزدیک تاج محل ژست می‌گیرد، یا برای پلی‌بوی در سواحل مدیترانه روی کرجی می‌نشیند، و پی‌یرس بی‌چاره متوجه می‌شود که کارش را بی‌دلیل از دست داده.»

حمایت کلارکسون از مورگان کمی تعجب‌آور است چرا که این دو در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر وارد درگیری فیزیکی شده بودند. در آن زمان گزارش شد که کلارکسون روی میز به سمت مورگان راه رفته، و مشتی به او زده است. مورگان بعدها ادعا کرد که «در واقع سه مشت» از کلارکسون خورده است:‌ «او برای همیشه زخمی بالاتر از شقیقه‌ام ایجاد کرد چون حلقه‌ای به دست داشت، اما خبر خوب این است که انگشت کوچک خود را شکست چون من تا این حد سفت و سخت هستم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰

خرفت همیشه در صحنه!

نمایش اسپویل