news-background
news-background

پیشنهاد «مفید» «جرمی کلارکسون» برای خروج از قرنطینه: اتومبیل

«جرمی کلارکسون» تأکید می‌کند که شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا نمی‌تواند مانع رانندگی او شود زیرا فرد «در اتوموبیل نمی‌تواند به کرونا مبتلا شود.» این درحالی است که تاکنون ۱۰۱۹ تن در بریتانیا به کروناویروس آلوده شده‌اند و ۲۶۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مجری «تور بزرگ» (دانلود سریال The Grand Tour با لینک مستقیم) شبکه‌ی آمازون پرایم، پیشنهاد «مفید» خود برای کمک مسافرت مردم را هم فاش می‌کند. او در واکنش به تصاویر قطارهایی مملو از جمعیت توضیح می‌دهد که این شلوغی تقصیر هیچ‌کس نیست و این مشکلات با تعطیلی یک شبه‌ی کشور به وجود آمده.

کلارکسون در مقاله‌ای که در «سان» منتشر کرده می‌نویسد: «اما پیشنهاد مفیدی دارم برای کسانی که واقعاً نیاز دارند به سر کار بروند. پیشنهادی که به فکر هیچکس نرسیده. نوعی از سیستم حمل و نقل است که در برابر ویروس مقاوم است. وقتی درونش قرار داشته باشید به ویروس مبتلا نمی‌شوید و نمی‌توانید ویروس را به فرد دیگری انتقال دهید. نامش «اتوموبیل» است. این یعنی همه می‌توانند به سلامت و درون یک پیله‌ی ضد-ویروس به سر کار بروند. عجیب نیست؟ سال‌ها به ما گفتند که اتوموبیل‌ها یک روز همه‌ی ما را به کشتن می‌دهند. اما اکنون روشن شد که اتفاقاً آن‌ها شوالیه‌های ما در زره‌هایی درخشان‌اند.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کلارکسون گامی فراتر گذاشته و می‌گوید تمامی قوانین ترافیک و عبور و مرور و محدودیت پارک باید برداشته شود. هرچند «بوریس جانسون» مبتلا شده به کرونا استفاده از خودرو را در بریتانیا ممنوع نکرده اما «میرور» می‌نویسد کووید-۱۹ می‌تواند درون اتوموبیل پخش شود اگر فرد مبتلا یا سرنشین سرفه یا عطسه کند. این ویروس می‌توانند تا چندین روز روی سطوح باقی بماند و به همین علت توصیه می‌شود که در طول روز بارها دست‌ها را باید شست.

مجری ۵۹ ساله سپس به گزارش «دیلی میل» که به نقل از او نوشته بود «به رانندگی ادامه دهید» واکنش نشان داد و در صفحه‌ی توئيتر خود نوشت: «من چنین چیزی نگفتم.» او اضافه می‌کند: «گفتم اگر چاره‌ای جز رفتن به سر کار یا انجام خرید ندارید، باید رانندگی کنید. و محدودیت‌های پارک باید برداشته شود. چرا «دیلی میل» خبرنگاران ابله استخدام می‌کند؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰۵:۰۷

چرت میگه هااا ، همه که شغل مستقل ندارن که یه گوشه بشینن کارشون راه بیوفته!!! گیریم با ماشینت رفتی سر کار اونجا میخای چی کار کنی یا مبتلا میشی یا مبتلا میکنی مغزش اندازه هویجه!!!

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ۰۰:۳۷

داره شوخی میکنه? :|

نمایش اسپویل