news-background
news-background

«جرمی کلارکسون» برای سریال جدیدش فروشگاه محصولات «غیر-ارگانیک» باز کرد

«جرمی کلارکسون» درهای فروشگاه را گشود تا محصولاتی را به فروش برساند که از مزرعه‌اش به دست آمده و «غیر-ارگانیک» بودن‌ آن‌ها تضمین‌ شده است. مجری سابق «تخت گاز» (دانلود سریال Top Gear با لینک مستقیم) روز شنبه فروشگاهش را افتتاح و محصولاتش را به اولین هوادارانش عرضه کرد.

پروژه‌ی بعدی کلارکسون سریالی تحت عنوان «مزرعه را خریدم» (I Bought The Farm) برای شبکه‌ی آمازون است که مدیریت مزرعه‌ی ۱۰۰۰ هکتاری او در آکسفوردشیر را دنبال می‌کند. مجری «تور بزرگ» (دانلود سریال The Grand Tour با لینک مستقیم) حدود یک سال است که محصولات خودش را در مزرعه‌ی «دیدلی اسکوات» می‌کارد. هواداران دعوت شده بودند تا در افتتاحیه‌ی بزرگ این فروشگاه یک کیسه سیب زمینی به خانه ببرند یا نوشیدنی‌هایی که «هیچ کوفتی در آن نریخته‌اند» را امتحان کنند.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کلارکسون در این مراسم در کنار هوادارانش حاضر بود و حتی چند باری هم امضاء‌ داد. عوامل فیلمبرداری سریال جدید کلارکسون هم در این مزرعه حضور داشتند و تمامی جزئیات را ضبط کردند. آقای کلارکسون روز جمعه در صفحه‌ی توئیتر خود نوشته بود: «فروشگاه مزرعه‌ی من فردا بعد از ظهر افتتاح می‌شود. اگر در منطقه‌ی چیپینگ نورتن هستید سری به ما بزنید.»

کلارکسون مدتی است که بر روی این پروژه کار می‌کند. در ماه نوامبر گذشته اعلام شد که جواز گشایش و احداث فروشگاه اخذ شده است. کلارکسون پیش‌تر با ارسال پیامی ویدیویی در مورد این پروژه به دنبال‌کنندگانش گفته بود: «خبرهای خوبی دارم. سرانجام می‌توانم تأیید کنم که یک سال آینده را زیر باران به سر خواهم برد تا سریالی در مورد زراعت برای آمازون بسازم. این یعنی مردم سراسر دنیا می‌توانند مرا ببینند که از یک زمین ۱۰۰۰ هکتاری برای تولید هزاران تن آب‌جو، نان، گوشت گوسفند و جامپر استفاده می‌کنم.»

او در ادامه می‌نویسد: «البته برای کشاورز شدن باید برزشناس، تاجر، سیاست‌مدار، حساب‌دار، دام‌پزشک، و مکانیک باشید و من هیچ‌یک از این‌ کارها را بلد نیستم. حتی نمی‌دانم برزشناس یعنی چه.

تاریخ پخش سریال «مزرعه را خریدم» از آمازون پرایم هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۳۱

امیوارم زودتر منتشر بشه

نمایش اسپویل