news-background
news-background

درخواست «جرمی استرانگ» از «آرون سورکین» کارگردان Chicago 7: استفاده از گاز اشک‌آور در محل فیلمبرداری

 

ستاره‌ی سریال «وراثت» که به متد اکتینگ اعتقاد دارد از سورکین می‌خواهد که در صحنه‌ی فیلمبرداری اعتراض‌ها از گاز اشک‌آور استفاده کند.

 

درام تاریخی «محاکمه ۷ شیکاگویی» (دانلود فیلم The Trial of the Chicago 7 با لینک مستقیم) نت‌فلیکس به کارگردانی «آرون سورکین» یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های امسال است و بازیگرانی چون «ساشا بارون کوئن»، «ادی ردمین»، و «جوزف گوردن-لویت» در آن ایفای نقش کرده‌اند. یکی دیگر از بازیگران این فیلم که سابقه‌ی همکاری با سورکین را در فیلم «بازی مالی» (دانلود فیلم Molly's Game با لینک مستقیم) دارد، «جرمی استرانگ» ستاره‌ی سریال «وراثت» (دانلود فیلم Succession با لینک مستقیم) است. داستان فیلم در مورد چگونگی به خشونت کشیده شدن اعتراضات سال ۱۹۶۸ آمریکا و برخورد پلیس و نیروهای گارد ملی با مردم است. مجله‌ی «ونتی فر» به تازگی مصاحبه‌ای با عوامل فیلم ترتیب داده و تأیید کرده است که فیلم اکتبر امسال عرضه خواهد شد. در بخشی از این گفتگو، فاش شده است که استرانگ، از شیفتگان متد اکتینگ، درخواست غیرمعمولی از کارگردان می‌کند تا جو اعتراض‌ها در فیلم هرچه واقعی‌تر شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

سورکین می‌گوید در حین فیلمبرداری صحنه‌های شورش در گرنت پارک شیکاگو، استرانگ درخواست کرده است که یک پلیس بازنشسته که در نقش نیروهای امنیتی بازی می‌کرد او را پیش از هر برداشت روی زمین بیندازد. سورکین اضافه می‌کند: «جرمی از من می‌خواست که به سمتش اسپری گاز اشک‌آور واقعی بگیرم.» اما کارگردان زیر بار نمی‌رود. استرانگ که امسال با «وراثت» مدعی کسب امی است، در «۷ شیکاگویی» نقش فعال حقوق شهروندی «جری روبین» را بازی می‌کند. در اولین تصاویری که از او منتشر شده، استرانگ با ظاهری متفاوت نسبت به سریال شبکه‌ی HBO با هدبندی به سر در حال کشیدن ماریجواناست. روبین از حامیان «حزب بین‌المللی جوانان» یا «ییپی‌ها» بود.

تمایل استرانگ به متد اکتینگ شاید با این واقعیت بهتر توضیح داده شود که او در فیلم «تصنیف جک و رز» (دانلود فیلم The Ballad of Jack and Rose با لینک مستقیم) در سال ۲۰۰۵ دستیار «دنیل دی-لوئیس» که عمیقاً در نقش‌هایش فرو می‌رود بوده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«برایان کاکس» همبازی استرانگ در «وراثت» در ماه ژوئن به «ایندی‌وایر» گفته بود: «جرمی بازیگر جالبی است. او به شکل خاصی کار می‌کند، برای بازی متدی دارد که برایش احترام قائلم. کاملاً با روشی که من کار می‌کنم متناقض است. اما بد هم نیست چرا که به نظر من باعث پیشرفت شما می‌شود، به این علت که با کسی سر و کار دارید که واقعاً شکننده می‌شود به شکلی که... شما گاهی نگرانش می‌شوید. او یک بازیگر متعهد است. تعهد جرمی غیرقابل انکار است و نتیجه‌ی کار او هم به همان اندازه غیرقابل انکار.»

«مارک رایلنس»، «جان کارول لینچ»، «دنی فلاهرتی»، «بن شنکمن» و «فرانک لنگلا» دیگر بازیگران «۷ شیکاگویی» خواهند بود. این فیلم تنها یکی از عناوین مدعی اسکار نت‌فلیکس برای فصل اهدای جوایز است. این شبکه فیلم سورکین را با قراردادی ۵۶ میلیون دلاری از پارامونت خریداری کرد. «ساشا بارون کوئن» در مصاحبه با «ونتی فر» در مورد کارگردان این فیلم می‌گوید: «[سورکین] به اندازه‌ی شکسپیر بااستعداد است. اما بسیار ثابت‌قدم‌تر. او اثری مثل «تیتوس آندرونیکوس» [شکسپیر] ندارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید