news-background
news-background

جرد لتو نقش اندی وارهول را بازی خواهد کرد

 

جرد لتو که اخیرا او را در نقش جوکر در فیلم "جوخه خودکشی" دیدیم ، برای بازی در یک فیلم درام و براساس داستان واقعی که یک هنرمند جنجالی اندی وارهول تایید شده است. فیلم نامه نویس فیم "The Wolf of Wall Street" و سریال "Boardwalk Empire" ترنس وینتر فیلم نامه این فیلم را خواهد نوشت. او از کتاب ویکتور باکریس که در سال 1989 در مورد وارهول منتشر شده بود استفاده خواهد کرد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

حقوق مربوط به فیلم توسط تولید کننده فیلم های "Captain Philips" و "Moneyball" مایکل د لوکا مدتی قبل خریداری شده بود. زندگی وارهول چندین بار مورد توجه کارگردانان قرار گرفته بود و از آن فیلم ساخته شد آثار اندی وارهول یا اندرو وارهولا با وجود آنکه در زمان حیاتش مخالفان بسیاری در میان منتقدان داشت محبوبیت عام زیادی کسب کرد و او را به یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌های هنری مبدل کرد. هم‌اکنون بزرگ‌ترین موزهٔ دنیا که به یک هنرمند اختصاص دارد در پیتزبورگ پنسیلوانیا موزهٔ اندی وارهول است.

لتو در کنار د لوکا کار تهیه کنندگی را نیز انجام میدهد و هنگامی فیلم نامه این فیلم به اتمام رسید کار فیلم برداری آن نیز آغاز خواهد شد. در حال حاضر لتو مشغول فیلم برداری "Blade Runner 2" می باشد که 6 اکتبر سال آینده اکران خواهد شد

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید