news-background
news-background

جرد لتو میخواهد جوکر در فیلم تکیِ بتمن حضور داشته باشد

مگر شوالیه تاریکی بدون وجود یک قاتل دیوانه و خندان هم میشود؟؟

جرد لتو (Jared Leto) بازیگر جدید شخصیت جوکر که او را برای اولین بار در فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) خواهیم دید، فکر میکند که کراس اوور بین جوکر و بتمن، در فیلم تکی و بدون عنوانِ بتمن که نویسندگی و کارگردانی آن نیز برعهده بن افلک (Ben Affleck) میباشد، میتواند ایده و اتفاق خوبی باشد.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) تایید کرد که بن افلک بعنوان کارگردان، بازیگر و نویسنده (بهمراه جئوف جونز) در این فیلم حضور خواهد داشت و داستان فیلم متمرکز روی شخصیت بتمن، بعد از اتفاقات لیگ عدالت (Justice League 2017) میباشد. حال جرد لتو به سایت Toronto Sun گفته که امیدوار است نقشش بعنوان جوکر در دنیای سینمایی دی سی (DC Cinematic Universe) تازه شروع شده باشد و تا مدت زیادی به ایفای این نقش بپردازد.

"امیدوارم که این یک معرفی (از شخصیت جوکر) باشد... و زود به پایان نرسد. من براحتی میتوانم حداقل چندبار دیگر قبل از بازنشستگی، به ایفای این نقش بپردازم. این نقش فوق العاده خلاق و تخیلی میباشد و واقعا تصور ایفا نکردن این نقش خیلی سخت است ! "

joker-suicide-squad

این به این معناست که برنده جایزه اسکار (لتو)، دوست دارد جوکر در فیلم بتمن دوباره به سراغ او بیاید، که از این اتفاق نتیجه میشود او در فیلم "جوخه انتحاری" از دست بتمن و افراد جوخه انتحاری فرار خواهد کرد.

" من فکر میکنم این فوق العاده است که بتمن و جوکر را رو در روی یکدیگر ببینیم... این جوکر و این بتمن جدید، نمیدانم شاید زیاده روی باشد؛ ولی مطمئنم که فان و سرگرم کننده خواهد بود."

تنها چند روز دیگر تا دیدن هنرنمایی جرد لتو بعنوان جوکر در فیلم جوخه انتحاری باقی مانده است و بالاخره شاهد خواهیم بود که انتظارات طرفداران را برای ایفای این نقش برآورده خواهد کرد یا خیر.

مطالب مرتبط: جرد لتو درباره ی جوکرِ هیث لجر میگوید

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید