news-background
news-background

«جرد لتو» بازگشت «جوکر» به Justice League را تأیید نمی‌کند اما می‌گوید: «من و زک اسنایدر چیزهای زیادی در آستین داریم»

«جرد لتو» بازیگر نقش «جوکر» در دنیای سینمایی دی‌سی در مصاحبه با «ورایتی» از فیلم جدیدش «چیزهای کوچک» (The Little Things) و بازی مقابل «دنزل واشینگتن» و «رامی مالک» گفته. او در این فیلم که ۲۹ ژانویه همزمان در سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد، نقش یک قاتل زنجیره‌ای را بازی می‌کند. در این مصاحبه لتو به این پرسش که آیا شایعه‌ی بازی او در نقش «جوکر» در کات کارگردان فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) صحت دارد یا نه پاسخ می‌دهد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لتو به زودی در فیلم ابرقهرمانی «موربیوس» (Morbius) سونی نیز دیده خواهد شد. آن فیلم به نظر یک عنوان ابرقهرمانی تلخ‌تر و متمایل به ژانر وحشت می‌رسد. لتو وعده می‌دهد: «من نقش سه شخصیت متفاوت را در این داستان جکیل و هایدی که عظیم و سرگرم‌کننده و گاهی ترسناک است و با ژانر ابرقهرمانی تفاوت‌هایی دارد بازی می‌کنم. و در موردش هیجان‌زده‌ام. باید یک فیلم بزرگ و سرگرم‌کننده‌ی پاپ‌کورنی باشد.»

لتو سپس در مورد شخصیت «جوکر» که در «جوخه‌ انتحار» (Suicide Squad) «دیوید آیر» معرفی شد می‌گوید ممکن است در کات «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» دیده شود، هرچند که جایی در نسخه‌ی «جاس ویدن» از این فیلم نداشت: «شخصیت‌های اندکی وجود دارند که مطلقاً هیچ قانونی در موردشان وجود ندارد، و می‌توانید با او دست به هر کاری بزنید. شخصیت «آلبرت اسپارما» [در فیلم «چیزهای کوچک»] مرا کمی به یاد «جوکر» انداخت از این جهت که کمی متفاوت است. او فردی است که اساساً به هرآنچه می‌گوید باور دارد. و همیشه غافلگیرکننده است. او فردی بسیار بازیگوش است و من او را بسیار جالب یافته‌ام. می‌تواند خوب یا بد باشد اما مرد شوخی است!»

او سرانجام در پاسخ به این پرسش که آیا دوباره نقش «جوکر» را در «لیگ عدالت» بازی کرده یا نه می‌گوید: «شاید در این فیلم باشم شاید هم نباشم؛ من هم شایعات را شنیده‌ام. باید اجازه دهیم «زک اسنایدر» آن را رد یا تأیید کند. شاید در صحنه‌های جدیدی برای اسنایدر بازی کرده باشم شاید هم نکرده باشم اما به هر حال او را دوست دارم، یک فیلمساز بی‌نظیر و مستقل است.»

او در پایان به نظر می‌رسد که ناخواسته همکاری با اسنایدر را فاش می‌کند: «مشتاقم که دوباره در آینده با او همکاری کنم. من و او چیزهای زیادی در آستین داریم.» اسنایدر و لتو هرگز در پروژه‌ای با یکدیگر همکاری نکرده‌اند، بنابراین اظهارات لتو ممکن است مهر تأیید بازگشت «جوکر» در «لیگ عدالت» باشد.

«لیگ عدالت»‌ اسنایدر در ماه مارس از HBO Max پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۵۰

??❤

نمایش اسپویل